mams136 volgens mij waren er de juiste tijd juist problemen met de testen kv dit weet ik niet zeker hoor. Heb je toevallig een foto ervan?
Ik zal er even 1 maken...Hopen dat ik em goed in beeld krijg. De test is overigens van vorige maand, die ligt al heel lang te verstoffen hoor Ik weet niet wanneer die problemen waren..
een test is een test toch haha. Volgens mij las ik er de laatste tijd wat over. Ik wacht je foto even af.
Hij gaat niet zo heel duidelijk op de foto... Als ik em zo voor me heb liggen, dan staat er echt een goed zichtbaar streepje, maar dunner dan de controlestreep.
Ik zie idd wel iets maar durf niet te zeggen of het een 'goeie' streep is. Ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer testen.
Dat doe ik sowieso wel...Ga morgenmiddag even nieuwe halen, pas tegen 5 uur zodat ik de verleiding wat makkelijker kan weerstaan hahahahaah. Maar ik wou even jullie mening omdat het streepje echt dun is... Maar wel echt goed zichtbaar(alleen op de foto dan weer niet.... hahaha)
Mijn testrijtje http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/bevallingslijst-forum/203234d1322823134-1-15-augustus-2012-mamas-to-be-imag0331.jpg
dus de bovenste is van gister? Vindt m nu niet echt duidelijker maar zegt natuurlijk helemaal niks Ik zou een CB doen met wel/niet zwanger hoor...daar komt echt wel ZWANGER te staan!!!
vraagje ? hoe kan het dat het controle streepje minder donker is dan het zwangerschapsstreepje? Misschien rare vraag maar dat vroeg ik me af haha.
Als je veel HCG in je urine hebt (dus al wat verder bent in de zwangerschap 5 a 6 weken) dan is ie donkerder dan de controlestreep omdat er gewoon super veel HCG in je urine zit!