ok ik heb namelijk ook 2 zulke testen en ik ben nog geen 6 weken zwanger die controle streep verbleekt er bijna bij ! Ik dacht al krijg nou wat haha
ik zie 'm wel, heel licht, maar kan ook kloppen als je pas 8 dpo zit nu.. meid, ik ga heel hard duimen dat ie over een paar dagen knalt!
denk dat ie op springen staat, morgen of overmorgen eisprong dus klussen.. want nu is het eerste streepje nog donkerder dan gister.
kan het testje niet meer laten zien van gister heb hem een beetje verprutst door er over te wrijven gister een heel vaag streepje positief d8 dat ik droomde maar zelfs mijn collega zag het streepje staan hopen dat ie de komende dagen dik positief is
Heb weer lekker mee gekeken met de testjes zo leuk om te zien Alle positieve testers gefeliciteerd, degene die nog moeten wachten met testen of negatieve test hadden veel succes dat het maar snel een mooie test mag zijn
Katalaya gefeliciteerd! nath gefeliciteerd enjoylive duidelijk te zien gefeliciteerd mammievan5 gefeliciteerd cenm gefeliciteerd
Lieve positesters, Ik wens jullie allen een mooie zwangerschap vol momenten om van te genieten! Liefs susanne
haha en dat voor de 6de keer zwanger zijn hahaha...het maakt ook helemaal niks uit hoe vaak je zwanger bent geweest het is iedere keer zo bijzonder!
Ja inderdaad het is en blijft een wonder van de natuur en het blijft bijzonder om dat mee te mogen maken ook al is het me 6e zwangerschap het is toch altijd anders om je heen veranderen dingen regels woorden anders neem bijvoorbeeld bij me eerste toen moesten de flessen uit gekookt woorden nu ook niet meer dus alles is weer nieuw ook in de zwangerschap is alles weer anders
peoh jeeh begonnen toen je de flessen nog moest uitkoken Ja het is een wonder hoor! Mag ik vragen hoe oud je bent? Sorry helemaal offtopic!
ik ben 28 jaar mijn man 31 jaar en me kinderen Stefano 9 jaar Quincy 8 Jaar Dilano-Luciano 6 Jaar Kelsee 5 Jaar & Destiny 1 Jaar alles kinders van 1 vader en we zijn bijna 10 jaar getrouwd