Ja, dat wachten is verschrikkelijk! Maar uiteindelijk wordt het een keer beloond Heel veel succes alvast!
Mijn NOD is 12-12... vind het weer erg spannend. Nieuwe zwangere: gefeliciteerd! (alhoewel er de laatste tijd weinig testjes te zien zijn)
Lijkt mij erg vroeg.. Ik zie ook niks, misschien iets later nog proberen? Het had ook wel gekund.. maar zie echt niks.. Heel veel succes! hoop dat je snel posi test
Ja maar dat wat jij ziet op de test van gister is de roze waas die dan niet goed doorloopt...was het een streepje geweest had de test van vanmorgen natuurlijk ook een tweede streepje moeten geven Maar ben je wel al vaker ongi geweest sinds de bevalling dan?
oh ik zie wel wat maar het is nog ewl heel vroeg, 9 dpo hahaha. Maar toch dank voor het plaatsten van een test! Kunnen wij mooi even turen! Hopelijk wordt hij snel duidelijker
hahaha ach ja ik dacht laat ik eens iets plaatsen voor jullie, je kunt met deze in elk geval naar hartelust inzoomen en kantelen in de hoop ergens iets te zien. Zie zelf des te langer ik kijk ook niet ech meer iets, het lijkt erop dat er gewoon kleurverschil in het testje zit waardoor het op een streepje lijkt.
Bekijk bijlage 205299 Mijn moeders voor moeders test Als die niet duidelijk is... Vond wel leuk om ook even met jullie te delen..
ja he marije, op t moment is t niet zo druk.. af en toe zitten er dagen bij dat we wel 15 testers hebben.. ! testersssss???
Ze zeggen toch altijd dat als je een langere tijd op een meidenslaapzaal slaapt de cycly op een gegeven moment gelijk gaan lopen? Misschien werkt dat ook als je met zijn allen op en forum zit. Vandaar dat iedereen dan op het zelfde moment zijn testmoment heeft.
hahaha, dat schijnt met geur te maken te hebben en hoe je hersenen daarop reageren, maar mijn beeldscherm heeft nog geen geurfunctie in zich, en dat is maar goed ook met al die testjes hier!
Hahaha, ja, dat is een goede!! We hebben (nou ja, ik niet nu ) allemaal dezelfde cyclus! Laurie, ik zie geen streepje helaas... Sweet lilly, prachtige test!!