Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel12 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Weet ik, ik was er gewoon nieuwschierig naar..

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ja snap ik maar dan ga je misschien dingen zien die er helemaal niet waren en dat is jammer:(

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mams ik zie m op mijn telefoon wel...op de laptop niet..spannend

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams.. Ik weet ook niet of ik iets zie, ik twijfel. Hopelijk heb je snel een knaller in handen :)

5. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    meiden even een vraagje; wanneer kregen jullie een tweede streepje op jullie ovulatietest? Tweede streepje. Ik zit nu op dag twaalf en verwacht hem toch echt op 16/17. Maar nog omo wit naast de controlestreep... xx

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    streepje heb ik eigenlijk altijd... wel licht maar wel duidelijk

7. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ik test nu 6 dagen en bij mij zijn ze allemaal donker.. Hoe kan dit?? Ovulatie test he haha

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    pabbels geen idee.... kruidvat testen toevallig? Daar heb ik meer van die verhalen over gehoord. Ik gebruik sensitest. Bij mijn dochter ook, maar kan me dat niet meer herinneren. Jij Beckje? Ik ben net gestopt met de pil, maar aangezien mijn cyclus de vorige keer meteen goed was en de testen het deden vraag ik het me af....

9. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ik gebruik ook sensitest sensitive..

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    :) Ik de gewone... het zal wel gewoon afwachten zijn... maar wachten is het meest irritante wat er is. We zijn gemaakt om kindjes te dragen etc, waarom dan maar zo weinig kans per jaar etc? haha

11. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ik ga gewoon ff door idd. En ja dat snap ik ook niet wachtten duurde zo lang bah!!

12. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Ik zie nu je onderschrift pas. Wat loop ik nou te zeuren. Ik begin net! Ik hoop voor je dat je heel heel heel snel een kindje mag verwelkomen. Het is je gegund!

13. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Niemand loopt te Zeueren we willen allemaaal graag een wondertje toch! En ik gun het iedereen van harte:) en ook bij mij komt het vast goed;)

14. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Sorry of-topic dames mijn excuus!! Zijnner nog testers vandaag???
    Ik moet nog zolang wachten maar vind het zo leuk om 2 strepen te zien haha;)

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    en al positesters vandaag??

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Aagh, ik baal zo.
    Mijn testen worden gewoon niet donkerder! Ik test al vanaf 9 dpo, en vandaag, 12 dp, had ik gehoopt dat hij nu toch echt wel donkerder zou moeten zijn. Helaas, weer zo'n licht streepje.. :x

Ik weet het niet, komt het wel goed? Als ze niet donkerder worden, zit het dan wel goed? Denk het niet he.... :(

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou nu eens een paar dagen niet testen;)
    Ze moeten idd wel donkerder worden..... maar wacht gewoon even nu een dagje af;)

18. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Arian, misschien is het een idee om een aantal dagen twee keer per dag te testen? Ik testte laat in de middag de donkerste streepjes, had m'n ei ook later aan zien komen als ik niet twee keer p.d. testte!

Hoop dat je wat aan mn tip hebt :)

edit: vergeet erbij te zeggen dat het bij mij zowel voor mn ovutestjes als mn zwangerschapstest gold. Zelfs tot ruim in de zwangerschap! Dus wellicht ben je ook gewoon een middagtester!

19. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik weet wel dat ik eigenlijk niet elke dag mag testen, maar ik zit er al zo over in, dat ik, denk ik, niet een dag niet kan testen... ;):)

Ik doe straks nog wel even 1.
    Die van gister was het donkerst, deze van vandaag zelfs ietsje lichter..

HCG schommelt in het begin ook heel erg, weet ik, en het was mn tweede plasje al, maar toch voel ik me heel onzeker.. Bah!

Ik doe vandaag denk ik een CB-digitaal, als die positief is, hou ik op met testen, word er alleen maar gek van!

Zolang ik niet bloed, is er nog niks aan de hand toch? :)

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik zit toch wel met van alles in mijn maag
    gisternaaf roze bloed met afvegen daarna niks meer
    dit zou al de tweede keer worden dan ik een niet normale ongi heb

Deel Deze Pagina