meiden even een vraagje; wanneer kregen jullie een tweede streepje op jullie ovulatietest? Tweede streepje. Ik zit nu op dag twaalf en verwacht hem toch echt op 16/17. Maar nog omo wit naast de controlestreep... xx
pabbels geen idee.... kruidvat testen toevallig? Daar heb ik meer van die verhalen over gehoord. Ik gebruik sensitest. Bij mijn dochter ook, maar kan me dat niet meer herinneren. Jij Beckje? Ik ben net gestopt met de pil, maar aangezien mijn cyclus de vorige keer meteen goed was en de testen het deden vraag ik het me af....
Ik de gewone... het zal wel gewoon afwachten zijn... maar wachten is het meest irritante wat er is. We zijn gemaakt om kindjes te dragen etc, waarom dan maar zo weinig kans per jaar etc? haha
Ik zie nu je onderschrift pas. Wat loop ik nou te zeuren. Ik begin net! Ik hoop voor je dat je heel heel heel snel een kindje mag verwelkomen. Het is je gegund!
Niemand loopt te Zeueren we willen allemaaal graag een wondertje toch! En ik gun het iedereen van harte en ook bij mij komt het vast goed
Sorry of-topic dames mijn excuus!! Zijnner nog testers vandaag??? Ik moet nog zolang wachten maar vind het zo leuk om 2 strepen te zien haha
Aagh, ik baal zo. Mijn testen worden gewoon niet donkerder! Ik test al vanaf 9 dpo, en vandaag, 12 dp, had ik gehoopt dat hij nu toch echt wel donkerder zou moeten zijn. Helaas, weer zo'n licht streepje.. :x Ik weet het niet, komt het wel goed? Als ze niet donkerder worden, zit het dan wel goed? Denk het niet he....
Ik zou nu eens een paar dagen niet testen Ze moeten idd wel donkerder worden..... maar wacht gewoon even nu een dagje af
Arian, misschien is het een idee om een aantal dagen twee keer per dag te testen? Ik testte laat in de middag de donkerste streepjes, had m'n ei ook later aan zien komen als ik niet twee keer p.d. testte! Hoop dat je wat aan mn tip hebt edit: vergeet erbij te zeggen dat het bij mij zowel voor mn ovutestjes als mn zwangerschapstest gold. Zelfs tot ruim in de zwangerschap! Dus wellicht ben je ook gewoon een middagtester!
Ik weet wel dat ik eigenlijk niet elke dag mag testen, maar ik zit er al zo over in, dat ik, denk ik, niet een dag niet kan testen... Ik doe straks nog wel even 1. Die van gister was het donkerst, deze van vandaag zelfs ietsje lichter.. HCG schommelt in het begin ook heel erg, weet ik, en het was mn tweede plasje al, maar toch voel ik me heel onzeker.. Bah! Ik doe vandaag denk ik een CB-digitaal, als die positief is, hou ik op met testen, word er alleen maar gek van! Zolang ik niet bloed, is er nog niks aan de hand toch?
ik zit toch wel met van alles in mijn maag gisternaaf roze bloed met afvegen daarna niks meer dit zou al de tweede keer worden dan ik een niet normale ongi heb