Thanks allemaal.. ik weet helemaal niet wat ik moet doen hahaha.. mijn vriend weet het nog niet eens.. want hij ging vanmorgen om 6 uur de deur uit... En ik moet straks weer weg.
Zie je hem vanavond weer? Koop een kaart en doe de test erbij in de envelop en geef deze aan je vriend.. ideetje?
hmm nathalie, ik denk... morgen.. probeer het uit te stellen,.. had maandag al getest.. negatief... cyclus zit normaal tussen 25 en 28... :O
bjanc; superspannend dus voor jou!! Krissie; hartstikke zwanger! gefeliciteerd meid.. succes met het goede nieuws bij bij je vriend brengen! (hoe je t ook zegt, een gat in de lucht zal ie vast wel springen)
Mag wel moet ni HiHi liefst ( maar weet dat het laaang ni zo makkelijk is) als jinte een half jaar is
Dit is positief toch? Ik heb net getest met kruidvat 2v5 en mijn NOD is pas vrij,za,zo of maandag.. Ben net als een idioot naar de drogist gefietst en heb de Clearblue vroege test gedaan, die geeft een kruis, maar heeeel licht. Die zal ik ook plaatsen, want vraag me af of anderen het ook zien?