Arian wanneer krijg je de uitslag? Sneeuw spannend hoor, succes. Enne.. wel even hier plaatsen hè, zodra je wel thuis bent.
Ik had hetzelfde als jou.. Als je even terug gaat bladeren .. Ik had ook met sensitest dipstick getest.. En was ook heel licht.. Daarna in de middag met kruidvat 2 voor vijf en die was iets duidelijker.. maar op datzelfde moment was de sensitest ook al duidelijker (heb er dus drie gedaan op 1 dag door alle twijfels). Zie foto''s BLZ 376 en 378
Ik heb net een test gedaan en 2 strepen!! Ik zit alleen op mijn iphone, iemand een idee hoe ik de foto erop zet of bijv doorstuur?
Bootjekatootje, gefeliciteerd!! Volgens mij kun je die foto uploaden in je profiel bij gebruikersinstellingen? succes! En genieten!!!
Of inplaats snel reageren op meer opties drukken hieronder... Dan kan je bijlage kiezen.. Denk alleen dat je hem niet van je phone kan uploaden enkel alleen van de computer..
Ohhh Krissie, super, gefeliciteerd, ook voor NOD dus, ziet er voor mij hoopvol uit, vanmiddag 2v5........
Net de uitslag binnen gekregen. Was inderdaad zwanger, alleen heeft niet goed doorgezet.. Vandaar die lichter wordende testen.. Mijn eerste keer zwanger in 15 maanden, en gaat ook gelijk niet goed.. Maar dan wel weer positief dat het toch spontaan lukt..
Sacha.. Ik zie wel iets heel vaags, maar ik twijfel of het geen indroger is. Bovendien ben je nog erg vroeg, dus het kan nog alle kanten. Nog eventjes geduld en succes met wachten Elisatje.. Ik zie wel een duidelijke 2de streep en ook roze. Maar hij verscheen na afleestijd zie ik in je handtekening staan? Hoellang na afleestijd? Want ik vind het toch wel vrij duidelijk... Over een paar dagen nog maar eens testen
Vanochtend ook weer getest helaas weer negatief. Zelfs geen licht streepje, niks.. Ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben! Jammer.. Op naar ronde 6! Dacht zelf eigenlijk ookal dat het niet raak was, maar door dat lichte streepje van mijn 1e test toch gaan twijfelen. Snap niet waar dat streepje vandaan kwam? Heb gehoord dat een blaasontsteking ook de test uitslag kan beïnvloeden, door het eiwit dat dan in je urine zit ofzo. Want heb wel een lichte blaasontsteking gehad.. Alle positieve testers gefeliciteerd! Alle licht positieve testers succes! Hopelijk krijgen jullie wel een betere test in handen
ik zeg: zwanger! ik had vd week ook een streepje, nog lichter dan die van jou, en nu 3 dgn later een flink positieve test! streepje kwam de eerste keer ook na afleestijd. ik heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was met de KV2v5. ook niet heeeel licht. hij heeft me nog nooit in de maling genomen..
Elisatje, ik zie hem en zeg: voorzichtig gefeliciteerd!!! Over 2 a 3 dagen wordt hij vast duidelijker!
@Arian, wat balen voor je. Maar dat is ook de reden waarom er wordt geadviseerd om niet voor NOD te testen. Ik ken het hoor, ik heb het zelf ook gedaan en toen had ik ook positieve testen en op NOD niets meer en dag later ongi Hoop dat je snel zwanger mag raken, ik weet hoe het is om zo lang te moeten wachten.
Is ook zo R85.. Als ik niet had getest, dan had ik gewoon ongesteld geworden en niet geweten dat er idd wat heeft gezeten.. Maar ik was al een beetje blij, omdat de Gyn ook zei, een streep is een streep dus gefeliciteerd.. Maar ik test dus niet weer voor NOD. Uit eigen ervaring weet ik nu, dat dat nog alle kanten op kan.. En je spaart VEEL geld uit..