@Iedereen Zit met een dilemma.. ik heb 2 dagen geleden op: dag 9 na Pregnyl getest in de ochtend en zag bijna geen streepje meer dus ik dacht op dag 10 dus helemaal verdwenen. Denk test wel op dag 11 en dat is vandaag.. maar hij blijkt weer donkerder te zijn geworden. Nu weet ik even niet wat ik moet denken.. twijfel geval dus zegt mijn zus dat ze dit ook had met haar zoontje (mijn zus is pas na 6jr zwanger geworden heeft ook van alles gespoten waarvan ook Pregnyl). Ze zegt dat ik beter woensdag Clearblue kan gaan doen dat je het dan zeker weet. Maar twijfel zit er wel.. iemand ervaring? Ik heb 5000IE gekregen. Dit is de gewone: Bekijk bijlage 207207 En iets meer met kleur: Bekijk bijlage 207208 Foto's zijn gemaakt met mobiel.
Oke hihi jammer. Ze zeggen dat na 10 dagen het Pregnyl eruit moet zijn. Wat ik op dag 9 ook al dacht. Vandaar nu mijn dilemma
hihi snappik paar pagina's terug staat een schematje om te kijken wanneer de pregnyl uit je lichaam is..
Woehaaaaaaaaa, ik heb net zo'n streep als Elisatje, vanochtend al 2 testen gedaan en net ook met KV2v5, is zelfs op mobiel vast te leggen, maar er zit zo'n klein kaartje in dus kan niet uploaden...........spannend
Maar pregnyl daalt en hcg stijgt. Dus als hij donkerder weer begint te worden, kan het nog weleens hcg zijn hoor. Of deze urine was geconcentreerder dan die van gisteren?
Mooi, en nog bedankt voor je felicitatie! Ik wil jou testjes ook wel even zien! Aangezien het dezelfde zijn. Hoeveel dagen voor NOD? Ik zit nu (waarschijnlijk op NOD) maar ik weet niet zeker, misschien had ik eerder een eisprong.
Als het streepje donkerder is zou het van HCG moeten zijn.. zijn dat 4 foto's van dezelfde test of zijn het verschillende testen op verschillende dagen? Zou niet wachten tot woensdag maar telkens om de dag doen, dus overmorgen weer.. dus zondag weer testen en dan hopelijk een duidelijke streep!