Zondag of maandag is mijn NOD. Ohhhhhhhhh ik doe er morgen weer 3 haha, ik weet dat het nog heeeeeeeeel fout kan gaan, maar toch..... Hoop dat het me nog lukt vanavond, want uit het werk moet ik ook weer weg en anders toon ik morgen het hele rijtje. Manlief net gebeld en de streepjes op die van vanochtend zijn nog steeds aanwezig, dus 3 valse testen lijkt me raar. Ik blijf je wel ff volgen.
@lydia1986 Handig zeg dankjewel! Ga ik zo even kijken @Sneeuw Spannend!!! Ik feliciteer je voorzichtig @Rosa5 Nee juist niet denk ik want ik was zelfs vannacht op tot een uur of 2 en heb nog spa rood zitten drinken Eergisteren lag ik voor 12 uur in bed. Allebei de nachten niet wezen plassen @desiree1986 Oke nu ben ik wel erg benieuwd! Nou laat de spanning maar komen brrr vind het wel eng hoor! Nee van dezelfde test alleen verschillende foto's en deze foto's zijn van vanmorgen gelijk genomen binnen 5 minuten hihi.
Nou je hebt een duidelijker streepje op dag 10 toch? Dat is wel positief......ik zou nu eens een dag ertussen laten met testen
Allemaal bedankt, voor jullie reactie mijn streepje is recht. Ik begin het nu stiekem te geloven dat we zwanger zijn zeker als iemand ze schoen anders gaat opeten heb wel 4/5 dagen voor NOD getest dus wel normaal denk ik dat ie nog zo licht is
Wanneer ga je weer testen Elisatje? Heb trouwens zonet nog even jouw test gekeken, maar staat jouw streepje niet beetje ver naar rechts, of lijkt dat zo?? Niet om je zorgen direct te maken hoor, maar vergelijk het even met de mijne namelijk en die is iets meer naar links. Anders gooi je er toch nog eentje tegen aan, dan weet je het morgen zeker......... Ik duim mee.
Morgen... Dan vier ik me verjaardag (was dinsdag jarig), kijken of ik me mond kan houden, wilde eerst daarom tot zondag wachten
Zie nog even mijn vorige post (had er later nog wat bij getypt) en ik hoop dat je een SUPER verjaardagsfeest krijgt!!! Gefeliciteerd (ik hoop dubbel). Wacht je al lang trouwens??
Kan geen foto vinden van jou test... Vind me streepje mooi staan. Ik ben sinds juli gestopt met de pil dit is mijn 5 de ronde ik heb daarvan de afgelopen 2 rondes niks mogen doen door te trage schildklier dus vind het best snel als het nu raak is
Mijn test komt vanavond of morgen. Bedoelde ook niet dat je je zorgen moest maken hoor, was gewoon even aan het vergelijken. En omdat je banner aangeeft dat het buiten de afleestijd was, vroeg ik het me gewoon eventjes af. Blijft toch afwachten hè??! Nou je hoort in ieder geval morgen nog wel eventjes van mij. Ik duim voor een ieder, Doeiiiiiiiiiii
Arian.. Wat ontzettend rot zeg voor jullie had het je zo gegund na al die maanden succes in de volgende ronde Sneeuw.. Spannend, we wachten wel op je foto Sugar.. Voor jouw ook spannend, hopelijk is het geen pregnyl meer en neemt het HCG lekker toe de komende dagen