Wow, super, gefeliciteerd. Zelf net ook weer getest en 2 à 3 voor NOD een donkerder streepje dan gisteren, dus volgens mij is het nu echt, ohhhhhhh. Ik zal m zo nog ff plaatsen, over een paar dagen hoop ik op zo'n knaller als hierboven. Maar gratis testen? Hoe dan?
hihihi snap ik dat je dan beetje voorzichtig ben de arts zei ook proficiat ik zeg nou bedankt maar ik wacht maar netjes af
wat moet ik hier van denken?? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57893-albums8616-picture48967.html foto van mijn telefoon
Ja ik zie ook duidelijk een 2de streep! ik zou idd nog eens testen! Paar paginas terug zie je ook de mijne ook vaag maar wel een streep echt irritant he die onzekerheid
voor de zwangere gefeliciteerd en voor de niet zwangere ik hoop dat het gauw lukt en een echte plakker word hier nog even een foto met een test van net en van gisteravond ik zie al verschil haha
duidelijk genoeg!!!! Deze zijn al minder gevoelig meen ik want ik teste er ook lichter mee dan met de kruidvat Gefeliciteerd!