ja maar soms zijn het geen strepen wat je ziet maar roze vlekken enz...dus ik durf niet met zekerheid te zeggen...ja een streep
Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met ovutesten.. Nou had ik eigenlijk verwacht nog niks te zien (heb mijn laatste cyclus aangehouden, 29 dagen, dan zou ik vandaag op dag 12 moeten beginnen). Maar net een poging gewaagd en zie toch een flink duidelijke streep al.. Volgens mijn banner heb ik over 4 dagen pas mijn eisprong, kan het zijn dat het dan alsnog over 4 dagen pas is? Ik heb gelezen dat het streepje nog donkerder moet worden, kan het zijn dat die echt donkere streep dus pas over die 4 dagen komt? Ik ben er nog niet zo in thuis
Mieks het streepje moet indd net zo donker of nog donkerder zijn.. En als ie dan positief is komt je ei na 24 tot 36 uur.. Denk dat je wel iets eerder je ei hebt
ja natuurlijk heb je een test gekocht!!! Morgen testen dan? Spannend en succes maar die is vast duidelijker hoor!
Geweldig sneeuw!! Je test van vanmorgen is ook al echt duidelijk!! Nu duimen dat alles goed blijft gaan!
Jaa, het is nu echt hoor, voel het nu ook wel al aan bepaalde dingen en ben nu testverslaafd maar door de zw.testen heen haha, dus even een ovutest er op los gelaten en tjonge, geen idee welke de teststreep is, dus echt super, dank. En voor de vele anderen onder ons; ik duim mee hoor!
Ikke! Maar ik ga jullie het niet aandoen om mijn zoveelste positieve test te laten zien, haha. Echt super leuk dit.............