Hahaha ja ik ga zo m'n vriend mee naar bed slepen Ik ben best wel blij Alleen is het nu wel een beetje verwarrend, want stel je voor dat het misschien nog langer duurt voordat ik ongi wordt, dan krijg ik weer die twijfels van, is het zover
Misschien is dit ook wel weer een cyclus zonder ei Wat wel vreemd is dat ik vorige week vrijdag & zaterdag ook 2 ovutesten heb gedaan, maar toen waren beide strepen wel heel licht en nu is de teststreep wel stukken donkerder.
GSSDJ, gelukt gister.? Hier even mijn testrijtje tot nu toe.. Vanaf dag 9 na tp tm vandaag, 11 dagen na tp..
@ beckje nee sorry ik zie ook niks. @GSSDJ en goed geklust?? duidelijker kon niet of wel?? @kaat gefeliciteerd hoor, duidelijk kan toch niet!!!
Goedemorgen, @Kaaat & fidel2010: We hebben gisteren wel geklust maar het wilde niet helemaal goed lukken, hihihihi zal je altijd zien De dag daarvoor is wel goed gelukt, misschien dat die uitkomst biedt
Mooie test! Nu lekker genieten van jullie tweede wondertje! (op je vraag van vorige keer... met mij gaat het goed.. geniet lekker van m'n zwangerschap en alles verloopt naar wens, thanx!) Liefs!