Willen jullie even kijken naar mijn ovulatietesten van sensitest De 1e is van maandag De 2e is van woensdag De 3e is van donderdag En de 4e is van vandaag. Zijn ze positief of is er eentje positief?
Sorry voor de mensen die nieuwsgierig waren..... ik ben naar de HA geweest en ZWANGER.... bloed getest en vandaag weer om te kijken of het stijgt. Maar volgens de HA was het HCG zo hoog dat het van een nieuwe zs moest zijn. We vertrekken morgen voor 3 maanden naar spanje, dus vandaar zo stil hier.... ben druk aan het pakken. Succes alle testers, hopelijk wordt het een goede afsluiting van het jaar voor jullie.
@Siri, wat een verrassing! Gefeliciteerd! Hopelijk kunnen jullie er een beetje van genieten in het buitenland!
Bibilv ze zijn nog niet positief meid. Anne dikke proficiat! Siri wow super!!! jij ook een dikke proficiat.
Hi ladies, ik wilde hier ook nog graag even mn testjes showen. De bovenste is van de 21 (mn NOD) en ondertussen al een beetje vervaagd. De onderste is van vanochtend, kan niet missen! Hoop dat jullie het niet erg vinden, zijn geen tuurtesten maar vind het zelf altijd leuk om ook duidelijk positestjes te bekijken .