Hier mijn fotootje... Sensitest dipstick 2 dagen na NOD. Krijg het niet goed vastgelegd met mijn telefoon. In het echt zie je wel goed (zonder te moeten turen) een roze streepje. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33528-albums8684.html
Ik zie 'm wel goed, mijn ervaring met sensitest zelf is dat ie wat later duidelijk positief wordt! Gefeliciteerd
Stefanie, die is volgens mij licht positief hoor. Zo heb ik hem ook gehad toen ik zwanger was. Over 2 dagen gaat de clearblue vast zwanger aangeven!
Stefanie, ik zie eigenlijk niet echt veel een heel heel licht streepje wel.., ik hoop het natuurlijk wel voor je! Ik had ook met sensitest dipstick getest 4 dagen Voor NOD, en bij mij was hij toen al duidelijker.. Op NOD was het een knaller en na NOD ook.. Was je eisprong niet iets later?
tis misschien de moment ni maar heb nog 2u vrij voor de gasten er zijn en ben al helemaal klaar dus Willen jullie even naar mijn ovutestjes kijken. Ik had op 20 en 21 dec mega knaltesten, Tstreep donkerder dan Cstreep. En sinds de 22ste blijven ze met gelijke streepjes of toch zo goed als gelijk. Moeten ze nu normaal ni minder worden? Ik heb nog blijven testen omdat ik steekjes blijf voelen. 19 en 20 dec heb ik heeeeeeeel veel vruchtbaar slijm gehad met roze erdoor.
mamavanbo: ziet er goed uit! Vraagje, gebruik je die gevoelige testen van sensitest? Ik heb namelijk de gewone. Blijft bij mij wit tot een dag voor mijn eisprong. Daarna worden ze donker en neemt het snel weer af. Ik zie bij jou veel streepjes, dit had ik ook met die gevoelige van sensitest. Soms begreep ik er niks van. Voor mij was het overzichtelijker om die gewone te gebruiken...misschein heb je er iets aan. Ik hoop dat het raak is!
op de foto zie je pas de testen vanaf de knaltesten de testen daarvoor zijn echt super licht, wel een tweede lijn maar echt stukken lichter. zijn indd die gevoelige. maar normaal nemen ze daarna af maar nu blijven ze zo donker. de laatste die ik net deed (laatste op de foto) is nu hij droog is nog donkerder, de Tstreep dan.
MommieD.. Gefeliciteerd. Hele mooie test Stefanie.. Ik zie iets lichts, hopelijk word ie snel donkerder Siri.. Toch een leuke verrassing, geniet van die tijd in Spanje! Mamavanbo.. Dat zijn idd een hoop donkere testen. Phoe ik zou niet weten hoe of wat eigenlijk. Ben zelf 1 maand bezig met ovu testen, dus wie weet kan iemand anders met meer ervaring je een beter antwoord geven