Klopt, kwam wel even hard aan gisteren. 9 dagen na IUI al ongesteld, vandaar morgen ook naar de gyn. Kijken hoe en wat en ik hoop gelijk door te kunnen gaan voor de 2e IUI.
Gefeliciteerd, zwangeren! Ik dacht, ik doe mee met de testers. Het resultaat is prodent-wit. Nu ben ik misschien ook wat vroeg... Aarrrgh!!! Het lijkt iedere maand wel moeilijker te worden om keurig netjes te wachten!!
Ja Mamavanbo, je hebt helemaal gelijk. Het stomme is dat ik nadat ik van de vk had gehoord dat mijn cyclus nergens op slaat, ik nog onzekerder ben geworden over wanneer ik dan kan testen. Maar met een gemiddelde cyclus van rond de 33 dagen is dit inderdaad veel te vroeg. Hoewel ik natuurlijk met veel fantasie al heb gedacht dat ik Iets Zag. En toen heb ik hem netjes in de prullenbak gemikt Wat ik al een hele vooruitgang vond... Maar goed, mijn honger naar een goede (positief uit te leggen) tuurtest is nog niet gestild! Kom maar op met die testen!
begrijp je helemaal meid! het wachten is er altijd gewoon teveel aan, we zouden direct na eisprong moeten in onze buik kunnen zien of het gelukt is of niet hehe. maar knap van je dat de test al in de prullenbak ligt, dat doe ik je niet na
@kaaatje, mooi rijtje meis!!! @meissie, wauw wat een knaller! proficiat en dat er hier op t forum maar veel van die mogen volgen
thanks meiden! dit zijn testen die je idd in je handen wilt hebben. ik had eerst echte tuurtesten dus een fijne bevestigin dat de streep echt veel donkerder is geworden! had 2 dagen niet getest dus ziet e rgoed uit volgens mij... @kaaatje idd mooi rijtje meid! als niemand meer gaat testen vandaag..let me know dan doe ik er nog 1 hihi
O JEEEEE! wat krijg ik hier test zin van! maar....nog 8 daagjes wachten en dan mag ik.... hoop dat ik een heerlijke knaltest ga hebben op mijn nod! en eeh meiden..er zijn gevalletjes die gewoon ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn he (heb dat in mijn tijd van mijn vmk ook gehad) maar weet iemand of je dan ook gewoon kan testen op zwangerschap ondanks dat je bloedverlies hebt?
als je gewoon normaal ongesteld bent, dan heeft het geen nut om te testen, als je heeel licht bloedverlies hebt zou ik wel nog even testen
Tja, normaal ongesteld,..Mijn moeder heeft bij mij elke maand tot een maand of 5 ook bloedverlies gehad. Vergelijkbaar met een menstruatie, ze kwam er dus pas met 5 maanden achter.. Maar als je bloedverlies hebt, kan je testen, waarschijnlijk is hij wit, maar het bloed reageert niet op de test of zo
Zal ik ook nog een keer testen vanavond? Zie mijn vorige ovu test, je hoeft toch eigenlijk niet meer te testen de volgende dagen als ie al positief is geweest? Groetjes
dan hoef je niet meer te testen positieve ovu test betekend: eisprong komt er binnen 24-36 uur geloof ik