10 sep m'n laatste menstruatie, wel nog door de pil. Zit nu nog te wachten op m'n eerste natuurlijke. Al 48 dagen Ach ja het is niet anders, ga er maar van uit dat het wel een keertje komt
geduld is een schone zaak! hoort erbij helaas. Bij de ene gaat het makkelijker dan bij de ander. Suc6!!!
@Cindy24 Was die vraag voor mij bedoeld? Ik heb de ovutesten nu op maar wil er zo nog wat bij halen. @sniffy Bedankt voor je antwoord. afwachten dan maar!
@sniffy De test gisteren om half 6 s'middags gedaan. Dan gaan mijn vriend en ik straks nog even "klussen"
lief dat jullie zo meelezen.. maar heb giga koppijn al de hele dag dus niet naar de winkel geweest. moeten dus wachten tot morgen..
Zal ik zo die van mij van vandaag er maar opgooien.. HAd vandaag ook een bloedtest en zit op 61, 12 dagen na tp en dat schijnt netjes te zijn, volgende week nog een keer prikken om te zien of het goed gestegen is dus blijf ook tot volgende week thuistesten, zodat ik het hier ook kan zien.. Moet toch wat doen als ik weer een weekje moet wachtenn.. Zet hem er zo op vanaf me slimme foon..
@LadyT: Dat is idd geen tuurstreep! Ik feliciteer je alvast @Pabbels: Ik hoop dat het door de innesteling komt en blijf voor je duimen! @Nicky: Van ovutesten ken ik niet meer, hij lijkt wel al positiever, maar of het de knaltest is die je nodig hebt durf ik niet zeggen. @Gssdj: Heel begrijpelijk dat je helemaal gek wordt. Ik wacht ook nog op mijn eerste ongi (of liever niet ) na het stoppen, en ik vind het nu al genoeg Wachten is nooit leuk. Hopelijk word jij snel ongesteld. Goed idee die ovu-test. Testen is altijd leuk, of het nu een ovu-test is of een zw-test @Marilouise: Veel sterkte @Kaat: Mooi!