Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel12 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik zie de streep ook hoor Yessie, en het ligt toch puur aan de strip waar hij komt? Ben erg benieuwd naar je volgende test!

*off topic: jeeej Forever! Zie dat je inmiddels al 12 weken zwanger bent! Ik heb je een tijdje geleden eens gesproken. Wat fantastisch zeg! :D *

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gssdj !! wat super zeg :D!!
    gefeliciteerd!

sjansie gefeliciteerd!

marieke, hmm negatief.. tja indd wel verwacht... maar vind het toch heel slecht dat ze je zolang laten wachten..

esmeralda ik zie m hoor ! :)

jessy die is negatief.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Volgens mij moet de streep in het venster verschijnen. Ik heb weleens gelezen dat er aan het begin van dat stripje sowieso een streepje staat, maar dat weet ik niet zeker. Mijn test zag er iig heel anders uit qua afstand tussen de streepjes (staan in mijn album). Wel spannend, ik zou anders gewoon nog een test doen, misschien is dit een rare :)?

4. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    zo'n streepje verschijnt ook wel eens als de urine niet goed genoeg is doorgelopen... nu is hij dus niet door de hele strip gelopen denk ik... ook ik denk dat hij negatief is... al hoop ik natuurlijk van niet en dat je harstikke zwanger bent...

maar mijn vraag: heb je genoeg urine gebruikt?

5. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heey lizzy !! wat leuk dat je je dat nog weet....

hoe gaat het inmiddels met jou?

hier gaat alles goed met de zw :D

nou veel liefs

6. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Bedankt voor jullie reacties!

Heb wel genoeg urine gebruikt, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
    Kon ook heel duidelijk zien dat de vloeistof goed doorliep. En de tweede streep werd ook langzamerhand zichtbaar, zoals 'normaal' ook (zeg maar :p )

De tweede streep was wel zichtbaar in het venster, maar stond wel ver naar rechts. Ben nogal een test-sloper... dus heb deze ook lekker gesloopt :D

Op de test van mijn vorige zwangerschap stond de controlestreep trouwens ook dichter naar het midden! Daarom vond ik deze afstand ook zo gek!

Wel frusterend... want had vanochtend een test van de DA gedaan en die gaf een heel licht lijntje... bijna in dezelfde kleur als de rest van het venster. Had gehoopt dat deze opheldering zou geven... maar niet dus :p

Ga morgen weer testen... wie weet ;)

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    yessie : ik zou over twee dagen weer testen want dan zou hij zeker meer duidelijkheid moeten geven :) om de 48 uur verdubbeld je hcg...

en het lijkt mij dat als de streep wel binnen het venster stond dat hij gewoon posi is... :) en dit is wel vaker voor gekomen... dan staan de streepjes gewoon net iets verder uit elkaar

liefs :)

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gefelicteerd!!!

En jazekers, dat buikpijn ongigevoel is helemaal normaal, er gebeurd gigantisch veel in je buik nu hoor!

Heerlijk probeer er van te genieten! Je hebt gewoon een klein wondertje groeien in je buik, wauw!

ALle andere zwangeren ook van harte gefeliciteerd, ik hoop binnen nu en een week of 2 jullie voorbeeld te kunnen volgen..en dan maar duimen dat het blijft zitten.

Ik tuur al gezellie een tijdje op afstand mee, zal misschien nu wat meer aanwezig mee gaan turen, in de hoop dat jullie niet hoeven te turen binnenkort bij mijn knaltest;):p geintje, ik weet hoe het werkt allemaal helaas....

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Zo op de vroege morgen heb ik weer een testje voor jullie. Donderdag heb ik een testje geplaats van 12 DPO, nu dus van NOD (14 DPO). Twijfel een beetje of ie wel donker genoeg is geworden :( Oh ja, voor de vergelijking, andere test staat op pagina 59 ;)

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Joh die is een heel stuk donkerder, vergeet niet dat je 2 dagen voor NOD zat, die eerste is daarom gewoon heel licht. Ik heb ook een rijtje in mijn album, met 14 DPO is hij misschien iets donkerder dan de jouwe, maar het verschil met die ik toen weer 2 dagen later heb genomen is vergelijkbaar in 'opbouw' zeg maar. Zet ze maar eens onder elkaar, dat kan je goed zien hoor! En ik vind dit veel duidelijker verschillen dan 6 weken terug toen je streepjes soms zelfs lichter leken. Ik snap dat dit een vreselijk zenuwslopende tijd voor je is.

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt Evenstar! Jouw rijtje ziet er mooi uit! Denk dat ik voorlopig nog wel even doorga met testen ;). Ik wil ook zo'n mooie test als jou hebben! :)

12. TwinWendy

TwinWendy Lid

27 feb 2011
    66
    0
    0
    Ik ben 4,5 week en ik heb het ook nog steeds. Wordt wel al minder bij mij maar heb gehoord dat het maandan kan duren ivm het groeien van je baarmoeder.

13. TwinWendy

TwinWendy Lid

27 feb 2011
    66
    0
    0
    mijn banner klopt idd niet :p

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja, af en toe vaag ongesteldheidsgevoel... hoort er bij. Niet leuk. Ik had het met mijn dochter en nu ook weer (wel minder, alles is al een keertje uitgerekt geweest).

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Donker zat zou ik zeggen!! Gefeliciteerd

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Poemi hij is echt al wel een stuk donkerder hoor.. Mooi.!

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sweet: Ondanks dat de foto niet erg duidelijk is, kan je toch niet naast het tweede lijntje kijken :) Gefeliciteerd!

@Beertje: Ik vind het moeilijk. Ik zie wel wat, maar ik durf me er niet over uitspreken.

@Gssdj: Hoera, gefeliciteerd!! Helemaal geen ei dus, gewoon super veel HCG!!
    Heb je een foto van je testen

@Esmeralda: Ik zie de streep wel, hopelijk wodt hij veel donkerder!

@Yessie: Mmm dat is niet de bedoeling denk ik, dat die streep daar komt te staan. Wel raar ...
    Idd over een paar daagjes weer even testen.

@Poemi: Jouw test is heel duidelijk hoor. Ik zou niet teveel twijfelen en lekker gaan genieten!

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden! Zal het toch niet kunnen laten om nog even door te testen tot een knaltest dus denk dat jullie me nog wel vaker hier zien ;)

19. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Goedemorgen Hilli,

De + & - is al goed vervaagd na gisteren en die digitale test geeft het maar 24 uur aan, ik kan ze er niet meer op zetten
    Anders doe ik er volgende week nog 1tje

Hahahaha:D

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Poemi; ziet er goed uit hoor! Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina