Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel12 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick wat lees ik! gaan jullie voor een derde :D wat leuk zeg!je gaat het nog druk krijgen :D

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Poemi en Sweet gefeliciteerd meiden!

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Gefeliciteerd alle zwangere testers!!

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Alle positieve testers... Gefeliciteerd

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Poemi ik ga ook door tot ik een echte knaller heb hoor.! Die van vanochtend knalde aardig maaar ik wil dat de teststreep precies zo is als de controle, miss dat ik dan stop ;)! :) ach ja zovaak zijn we niet zwanger dus nu moet ik het er maar van nemen..

Bij deze me testje van vanochtend..

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    wow das al een knaller!!

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi dames

Iedereen mey posi test gefeliciteerd!!!!

Even voor de dames die zwanger zijn en een beetje onzeker zijn over de ongi krampen... Ik heb ze nog steeds en ik ben inmiddels 13 weken zwanger :d en de steken kunnen soms behoorlijk heftig zijn maar het is banden pijn :) dus je kleine vermaakt zich wel bij jullie :) lekker gaan genieten !! En laat je niks wijs maken of bang maken door anderen ! Dit was even mijn pep talkje voor jullie ;)

Voor de dames met tuur testjes wij turen graag:)

Veel liefs !!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo jeetje alle zwangere dames ( en daar zijn een boel bijgekomen) GEFELICITEERD!!!

de zwangere ongikrampen, dames tis heel normaal, ben je daar eindelijk vanaf, beginnen de bandenpijnen, wat er ook heel erg op lijkt.. dus niet panisch worden bij krampjes of pijntjes.. heel normaal en frustrerend!!

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi:D Die knaller die jij wilt is meestal precies rond 5 weken :) Daarna niet meer testen hoor, HCG wordt dan zo hoog dat de test zelf ietsje lichter kan worden ;) (had ik rond 6wk)

10. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    GSSDJ: als je de test "nog een keer doet" met water (dus even de dipstick in een waterstraal houden) dan is hij weer als nieuw ;)

11. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    kaat mooie test vind hem toch al aardig knalle hoor
    geniet er van

12. Alita

Alita Niet meer actief

het is naar mijn mening een opgehoopt roze waas...wat is blijven hangen daar;)

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Kellox; Hihi:D Die knaller die jij wilt is meestal precies rond 5 weken :) Daarna niet meer testen hoor, HCG wordt dan zo hoog dat de test zelf ietsje lichter kan worden ;) (had ik rond 6wk)

Whaha een ervarings deskundige.. Ik ben bij me tweede bloedtest 5 weken en 1 dag en als die goed is ga ik ook echt niet meer testen, tot die tijd hou ik mezelf bezig..:)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hwhahaha.. ik zie staan: Sjansie Gefeliciteerd.. (nog niet teruggelezen).. dus ik dacht.. whaaaaaaaaaaaaaaah...
    niet minder leuk.. maar het ging om je verjaardag!!..
    VAN HARTE meid... alsnog!..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Beertje.. wat leuk.. en wat ben je veul afgevallen zeg.. KNAP!!!
    en euh.. ik zie m ook direct!!..:)

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jaa hier moren 30 weken alweer :D

17. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Zwangere meiden, gefeliciteeeerd!!! :) Geniet ervan!

@ hier, testje van vanochtend was netjes wit ;) Maar vorige keer testte ik pas 4 dagen na NOD positief en eigenlijk is mijn NOD maandag... dus we houden stiekem hoop ;)

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ah dat was dan ook nog wel erg vroeg :) Leuk, jij hebt ook nog een kindje aan de borst zie ik?

19. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi Meiden,

Omdat ik al 5 dagen achter elkaar een vrij donkere tot positieve ovulatietest heb, kreeg ik de tip om een test te gaan doen, dus bij deze gedaan..

Wat staat er? Een roze pennestreepje binnen de tijd.. Wat betekent dit? Kan een zwangerschapstest reageren op mijn eisprong? Ik zit namelijk nog maar op cd 19, en we hebben op cd 11 voor het eerst weer gevreeën, ik weet niet of ik toen mn eisprong had, had wel buikpijn, maar geen ovulatiepijn denk ik...
    Kan iemand mij helpen?
    Ik zelf denk dat hij reageert om mijn ovulatie.. Maar hoe kan je dan die 5 positieve ovulatietesten verklaren?

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgends mij is hij gewoon positief... ik zou over paar dagen nog een test doen :)

Deel Deze Pagina