Poemi ik ga ook door tot ik een echte knaller heb hoor.! Die van vanochtend knalde aardig maaar ik wil dat de teststreep precies zo is als de controle, miss dat ik dan stop ! ach ja zovaak zijn we niet zwanger dus nu moet ik het er maar van nemen.. Bij deze me testje van vanochtend..
Hoi dames Iedereen mey posi test gefeliciteerd!!!! Even voor de dames die zwanger zijn en een beetje onzeker zijn over de ongi krampen... Ik heb ze nog steeds en ik ben inmiddels 13 weken zwanger :d en de steken kunnen soms behoorlijk heftig zijn maar het is banden pijn dus je kleine vermaakt zich wel bij jullie lekker gaan genieten !! En laat je niks wijs maken of bang maken door anderen ! Dit was even mijn pep talkje voor jullie Voor de dames met tuur testjes wij turen graag Veel liefs !!
zo jeetje alle zwangere dames ( en daar zijn een boel bijgekomen) GEFELICITEERD!!! de zwangere ongikrampen, dames tis heel normaal, ben je daar eindelijk vanaf, beginnen de bandenpijnen, wat er ook heel erg op lijkt.. dus niet panisch worden bij krampjes of pijntjes.. heel normaal en frustrerend!!
Hihi Die knaller die jij wilt is meestal precies rond 5 weken Daarna niet meer testen hoor, HCG wordt dan zo hoog dat de test zelf ietsje lichter kan worden (had ik rond 6wk)
GSSDJ: als je de test "nog een keer doet" met water (dus even de dipstick in een waterstraal houden) dan is hij weer als nieuw
Kellox; Hihi Die knaller die jij wilt is meestal precies rond 5 weken Daarna niet meer testen hoor, HCG wordt dan zo hoog dat de test zelf ietsje lichter kan worden (had ik rond 6wk) Whaha een ervarings deskundige.. Ik ben bij me tweede bloedtest 5 weken en 1 dag en als die goed is ga ik ook echt niet meer testen, tot die tijd hou ik mezelf bezig..
hwhahaha.. ik zie staan: Sjansie Gefeliciteerd.. (nog niet teruggelezen).. dus ik dacht.. whaaaaaaaaaaaaaaah... niet minder leuk.. maar het ging om je verjaardag!!.. VAN HARTE meid... alsnog!..
Zwangere meiden, gefeliciteeeerd!!! Geniet ervan! @ hier, testje van vanochtend was netjes wit Maar vorige keer testte ik pas 4 dagen na NOD positief en eigenlijk is mijn NOD maandag... dus we houden stiekem hoop
Hoi Meiden, Omdat ik al 5 dagen achter elkaar een vrij donkere tot positieve ovulatietest heb, kreeg ik de tip om een test te gaan doen, dus bij deze gedaan.. Wat staat er? Een roze pennestreepje binnen de tijd.. Wat betekent dit? Kan een zwangerschapstest reageren op mijn eisprong? Ik zit namelijk nog maar op cd 19, en we hebben op cd 11 voor het eerst weer gevreeën, ik weet niet of ik toen mn eisprong had, had wel buikpijn, maar geen ovulatiepijn denk ik... Kan iemand mij helpen? Ik zelf denk dat hij reageert om mijn ovulatie.. Maar hoe kan je dan die 5 positieve ovulatietesten verklaren?