Dat gaat lekker snel al die reacties.. Maarre, heeft er iemand dan een verklaring voor het feit dat ik nog maar op cd 19 zit... En voor het eerst weer, -sinds mijn laatste menstruatie- gevreeén heb op cd 11... Wel heb ik al vijf dagen dus vanaf cd 15 positieve ovulatietesten.. Voor mezelf hou ik het maar op, reactie op mn eisprong.. Weet het anders ook niet..
Zojuist de andere test uit het pakje ook gedaan, en die was al een stuk lichter! Je ziet nog wel wat,maar niet meer zo duidelijk! Ook is dit weer een pennestreepje.. Is dat niet een beetje vreemd dat het op beide testen een pennestreepje is?
Arian: Ik zie het streepje ook. Ik heb nu ook al een aantal korte cyclussen met eisprong rond dag 10/11, dus kan best dat je een vroeg ei hebt gehad en vroeg positief test. Over een paar dagen nog een testje wagen en kijken wat hij dan aangeeft.
Welles, nietes? Beetje vage test voor mij op NOD. Erg spannend ook want we hebben twee maanden geleden een vroege MK gehad (voor mijn zoontje heb ik ook eerst een vroege MK gehad). Daarna twijfel of ik een poliep zou hebben, bleek toch van niet en nu toch een beetje hoop...
Hier te vroeg gejuicht.. Blijkt toch mn eisprong te zijn! Net een ovulatietestje gedaan, en die knalt er vanaf! Kennelijk reageert de Kv2v5 toch ook op een eisprong.. Geeft niet, hopelijk over 2 weken wel een duidelijk test! En 5 dagen een posi-ovu test, tja, kennelijk wou mn ei niet springen, maar heeft ie nou schoon genoeg
Maar volgens mij is het andersom? Een ovutest reageerd toch ook op hcg? Dus als je al 5 dagen een ovu positief hebt én een streepje op een zwangerschapstest, dan is de kans dat je zwanger bent toch wel aanwezig lijkt me? Waarom denk je nu ineens van niet? Ik vind 5 dagen een positieve ovutest niet aannemelijk!
Het zit zo. Vanaf cd 14 heb ik al vrij donkere - soms tot het positieve aan - ovulatietesten.. Ik ben dus op zoek naar mn ei.. Vandaag deed ik weer een testje, was weer positief! Dus ik denk, doe een zwangerschapstestje, wie weet, ookal zit ik nog maar op cd 19. En ja, er kwam een licht streepje.. Maarr een kv2v5 test reageert ook wel eens op een eisprong.. -heb ik al eens eerder gehad- dus ik was in de war.. Om een uur of 4 weer een O-testje gedaan, en ja, deze was knalpositief.. Dus waarschijnlijk heeft de zwangerschapstest gereageerd op mn ovulatie.. vandaar dat streepje.. Waarom 5 dagen zulke donkere testjes.. Ik weet het echt niet.. Maar het lijkt er nu wel op dat ik een dezer dagen mn ei krijg, omdat mn testje echt knalpositief was.. Snap je het nog..
@Arian een ovutest reageert wel op hcg hormoon maar andersom niet, dat is tenminste wat mijn dokter vertelde. Wellicht ben je toch zwanger en zou op maandag nog een zw-test doen, als die donkerder is dan ben je gewoon zwanger. Misschien heb je hier wat aan. Succes.