de teststreep zit links denk ik he? dan is hij niet positief. en bij een eventuele zwangerschap moet hij dan echt knallen.
Danty88: ik gebruik deze testen zelf ook en deze is niet positief. Ik heb na mijn eisprong ook regelmatig nog deze strepen. Tussen mijn menstruatie en eisprong zijn ze vaak wat lichter na mijn ei blijven ze duidelijker zichtbaar. Als je zwanger bent dan heb je echt een knal positieve test, maar dit zag ik ook pas een paar dagen nadat ik al een positieve zwangerschapstest had gehad.
my faith volgens mij is je urine niet helemaal goed doorgelopen, vaak loopt er wat roze/paars mee en verdwijnt dit uit beeld als het helemaal goed is doorgelopen. Het lijkt erop dat dat nu niet zo is..
Zo.. terug van weggeweest. Ik lees weer mee. Posi-testers: gefeliciteerd! Ik hoop ook snel een posi-test te mogen showen hier! Deze ronde zal het er niet meer van komen, maar de volgende ronde gaan we er weer met frisse moed tegenaan! Liefs!
omg!! ik mag ook een testje plaatsen!! ben aan stuiteren maar ook bang want had een klein beetje licht bruin in mn inlegkruisje zitten!! kan dit erbij horen of gaat het mis??zou het toch na 8maanden?de zijn echt duidelijk roze! en al binnen de 2 minuten!! heb wel ongie buikpijn en hoofdpijn! mijn banner klopt niet had deze maand op dag 14 mn eisprong dus denkt dat woendsag mn nod is maar het voelde wel wel hele maand goed! wie geeft mij raad
Dit heb ik ook bij mijn test (2 dagen terug)... morgen maar weer doen, misschien heb ik dan duidelijker antwoord
die is indd neit goed bijtjebloempje .. hettie raad, je bent hartstikke zwanger op naar een knal test!
ik hoop het echt heel erg!! maar kan dat ik dan bruin verlies heb? echt wel weinig maar toch.. en ongi buikpijn?
Mooie test hoor!! En bruin verlies in de eerste wkn kan heel goed hoor! Zolang je geen helder rood verliest of heftige krampen krijgt zit het goed hoor
Ik kon weer niet wachten en ben in de pauze op mijn werk naar het kruidvat gesjeesd! Toen de wc op en kijk deze is een stuk duidelijker dan die van zaterdag!
ik weet gewoon niet hoe ik het zoeken moet!! voel zoveel kriebels haha heb zin om een rondje door de buurt te rennen weet niet wak voel!! en mn man zei ja ik geloof het pas als ik een goede test met zwanger zie! ohh haha