thnx meiden en de testjes geven me hoop dit keer hoor! nog nooit zo vroeg zo duidelijk getest en ook nog nooit zo snel oplopend in duidelijkheid duimduimduim dat me bloed niet stolt bij me baarmoeder.... brrrr ik vind dat hcg als bijwerking bloedverdunnend moet werken haha bedoel je krijgt wel 40% meer bloed dusseh verdun dat dan ook alvast
oh oh aloha.....ik zie het! Maar wat het precies is wat je zegt ga ik eens nalezen...maar had je aangegeven nu weer zwanger te zijn...kunnen ze nu net snel iets doen!
Dames bedankt voor de positieve reacties op mijn test. Ik snap er niks van, ik wacht eigenlijk nog op mijn ei. Maar een indrooglijn binnen 5 min. kan dus niet? Dan zou ik eigenlijk al zwanger moeten zijn geworden met een koperspiraal. (die er trouwens spontaan is uitgekomen)
aloha hoop dat ze snel starten met medicatie! En dit beebje mag blijven.. Rosa zie m goed! Zou even door blijven testen..
Thx!! Is natuurlijk nog vroeg, ik hoop echt dat alles goed blijft gaan!!!! Ik ben wel echt superblij!! Het is vandaag net één jaar geleden dat ik m'n eerste mk had! Het verlangen is héél groot!
at3 is nieuw voor mij, ik ga ff lezen! Maar idd niks afwachten en eisen idd, 5 mk is veels te veel, weet ik als geen ander! Heel fijn dat er wel oorzaak gevonden is! En dat er iets aan te doen is! Bij mij konden ze niks vinden (hier in NL dan ) heel frusti. Lieverd ik duim als een gek voor je!
Aloha super mooie test van vanochtend! hoop dat het deze keer lekker goed blijft gaan meid!! Rosa, ik zie toch echt een duidelijke streep! lijkt mij dat je zwanger bent of hij moet vals posi zijn maar dat lijkt me stug binnen 5 min! Ayanna, wow wat een mooie duidelijke test zeg en dat met 9 dpo!! gefeliciteerd!
Ayanna.. een hele mooie test voor 9 DPO wauww Gefeliciteerdd En wat een verschil met gister Rosa.. Ik zie toch een vrij duidelijke streep.. Spannend hoor Aloha.. Wauww wat een mooie stijging zeg van je testen. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan nu duim duim duim
Aloha, wat een mooie stijging! Ik hoop zo voor je dat je een plakkerd hebt! Het is je zo gegund!!! Gefeliciteerd... Rosa, ik zie zeker een streep! Gefeliciteerd! Ayanna, wauw dat is pas een knaller voor 9dpo! Gefeliciteerd!
Jaaaaaaaa Aloha, het is je zó gegund! Heb je wel al de artsen van je positieve testen op de hoogte gesteld en gezegd dat ze nu ECHT gelijk actie moeten ondernemen? Succes! Ik blijf toch nog even doorduimen!