aan alle mooie positieve testers: gefeliciteerd @mamavanbo: vraag me ook af of het wel verstandig is om nog een digitale te doen al. weet niet hoe gevoelig die zwanger en kids testen zijn?
ik dacht dat de digi meer HCG nodig had. misschien eens naar kruidvat gaan en die van 2 voor 5euro halen?
Ik lees hier heel veel mee en meestal deed het pijn om die postitieve testen te zien. Vooral omdat het verlangen naar een vierde kidnje groot was en mijn man het niet zag zitten. Maar nu wil ik mijn testen toch ook plaatsen en volgens mij zijn ze positief. Bekijk bijlage 195917 Ben wel heel erg bang dat het misgaat en of er dan nog een vierde kindje komt weet ik niet, maar wat mijn man betrft is dit kleintje net zo welkom als de andere kindertjes. Vond het wel jammer dat de test van 2 november bniet donkerder was dan de dag ervoor, maar die van 1 november is van 2 uur 's middags en de andere van 7 uur 's morgens. De digitale test gaf zwanger 1-2 weken aan
alle positieve testers gefeleiciteerd Aloha wat suoer meid en nu hopen dat het allemaal goed mag gaan.
@beckje: even plaatsen die test?? ben heel nieuwsgierig. Op die andere zag ik niks, ik ken die test niet dus wist niet waar ik moest kijken.
veel posi testers vandaag, gefeliciteerd meiden... ik mis het testen verschrikkelijk, ik mis het turen en scheef houden en het zien van een streepje... Ik ga maar even iets anders doen, hhh...