Beckje indd ik zie hem ook zo, spannend zeg! zo begonnen ze bij mij ook Fientje super! proficiat! wow zeg wat een positieve testen allemaal vandaag!
Beckje; van welk merk is jouw testje? Ik herken hem niet Heb vanmiddag van de zelfde urine een test gedaan met Kv2 en de dipstick van zwanger en kids. Die van kv2 is een stuk duidelijker! Misschien even naar de kruidvat??
dit is een dipstick van zw.en kids kruidvat heb ik alleen maar gekke strepen op plekken waar ze niet horen dus die vind ik niet zo goed
Dank je wel allemaal!! Beckje;Mmm, dan zou ik morgen of overmorgen nog een keer testen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een heel mooi testje gehad van DA huismerk. Deze is trouwens nog steeds heel mooi, helemaal niet verkleurd en erg duidelijk!
ik heb hem nog even voor je aangepast wel laat zie ik maar toch! Deze had ik ook en die was negatief maar kort daarna teste ik positief deze is niet helemaal top doorlopen of raar opgedroogd. wat ik wel zie is een 2de streepje maar dat is erg dun en die volg ik niet ik zou er nog 1 doen
ok hopelijk is het toch raak, zit nu op 18dpo. maar heb wel bruin bloed verloren al. maar dat hoeft niets te zeggen hoor ik vaak
zwanger en kids dipstick. heb hem alleen wat uitvergroot en de rest eraf gehaald. site liep te miepen hier dat de afbeelding te breed is xD
Woooow! Surf: gefeliciteerd wijffie! Aloha: jij ook gefeliciteerd! Eindelijk dan! Iedereen met posi-test: gefeliciteerd! Geniet! Ik hoop ook snel 2 strepen te hebben.. deze maand slaan we alleen nog over ivm curettage.
Ik heb ook zo'n test van zwanger en kids maar ik hb ook het idee dat hij grijsig is, net als mijn streepje.. Ik kan helaas geen foto plaatsen