haha ja ik zie iedereen altijd van de testrijtjes hebben en ik wilde em graag wat donkerder zien! verslavend bijna
Ik heb al 3 kids.. al wat ouder, waren er helemaal niet mee bezig, vorige cylcus was 45 dagen, de keren daarvoor 36 en nu op dag 41.. maar dacht wat symptomen te krijgen vandaar de test.. als het komt is het welkom is ons motto, we laten de natuur maar zijn gang gaan!
hihi, zeer herkenbaar!!!!!! Zo ongelooflijk, zalig gevoel!! Ziehier mijn testrijtje! (8,9,10 en vandaag 12 dpo) Op hoeveel dpo zit jij vandaag? Ons rijtjes lijken sterk op elkaar!! Alvast dikke proficiat!!
hee wat leuk dat je ook zwanger bent zeg! ik had woendsdag 19 okt positieve ovu test. donderdag was mn nod. voelt zoo fijn eindelijk zwanger!
@ cindy24 hoe bedoel je langer zwanger? omdat die test zo duidelijk is wel raar van cb test geeft drie plus aan! naar laatste ongesteldheid was tóch echt drie oktober?
Hmmm tweeling hihi ben je gek misschien heb je gewoon al veel hcg in je lijf kan best hoor. Nou bel gewoon een vk die je aanspreekt en leg het verhaal uit.... Als jij zegt ik was echt goed ongi .... maar je kunt ook ongi zijn en zwanger, maar ach nu kunnen we wel een hoop senario`s bedenken natuurlijk Jij bent idg wel echt zwanger hahahahaaha