Hoi Meiden, Ten eerste, iedereen met een positieve test, Van harte!! Hier even een vraagje.. Zit vandaag op 8,9 dpo, en deed een kv2v5 testje.. Hierop een heel licht -penne-streepje te zien.. Ik had ook nog extra gevoelige van zwanger en kids, van 6 dagen voor je NOD. Alleen hier niet echt iets op, heel in de verte misschien.. Mijn vraag dus, kan ik de kv dan wel vertrouwen of is het dan niks omdat de gevoelige eigenlijk niks laat zien.. foto heb ik helaas niet tot beschikking!
Thx! Ja ik werk in de kinderopvang en mag dus niet langer werken, vandaar dus vanaf morgen thuis!! (= moederschapsbescherming)
@Ayanna: Ik wilde het net vragen. Ik woon ook in België en mijn vorige job was kinderbegeleidster bij Stekelbees. Dus bij Sam heb ik ook vanaf dag 1 thuis gezeten. Nu ben ik juf en heb ik dus pech Haha, maar ik vond het heerlijk. Ik ben ook pas weer gaan werken toen Sam 9 maanden was. Bv-verlof erbij genomen en nog een maand verlof van mezelf, dus in totaal 18 maanden betaald thuis gezeten
Hihi ja zalig hé!!! Zeg maar in het onderwijs geld toch dezelfde regeling?? Ik heb een goede vriendin die kleuterleidster is en da's bij haar net hetzelfde...
Ik weet niet of het NL zo is?? We worden thuis gezet omwille van de risico's, voornamelijk ter bescherming van het cmv-virus! M'n schoonzus werkt als verpleegster en ook zij mocht van dag 1 thuisblijven om dezelfde reden...
@Ayanne: Ja idd, kleuterleidsters wel, maar ik doe lager onderwijs en daar dus niet meer. Omdat geacht wordt dat die kinderen niet meer met snottebellen rondlopen Al moet ik zeggen dat ik in het eerste leerjaar af en toe nog wat dingen zie hoor ...
En jij moet gewoon blijven werken dan? Ja da's raar, dat er zoveel verschil kan opzitten... ben dan toch nu even blij een belgje te zijn
Ik krijg pijn aan mijn ogen van je laatste test wat een knaller Ik ben benieuwd naar je HCG-gehalte GEFELICITEERD
Ja idd,..Naast onregelmatige diensten, zware fysieke belasting, nog maar niet te spreken over het besmettingsgevaar, hihi..
Ayanne mooi rijtje zeg! en indd hier ook een onthaalmama en als ik zwanger word ook vanaf dag 1 thuis en betaald. woon ook in België.
hey testkenners... hier even een vraagje... Heb net nog maar eens 2 testjes gedaan Cb digitaal en da eigen merk. Bij beide zwanger/streepje te zien. Maar bij de cb digitaal stond 1-2 weken. Terwijl volgens de berekening ik morgen al 5 weken moet zijn dan klopt dit toch niet of wel? Jullie oordeel?
http://i219.photobucket.com/albums/cc298/nikky-nikster/2011-11-07140339.jpg http://i219.photobucket.com/albums/cc298/nikky-nikster/2011-11-07140321.jpg
Hi allemaal, ik heb gisteren dit hele forum eens door zitten bladeren en wil toch vragen jullie getrainde oog eens te laten vallen op mijn testjes. Zit zo te twijfelen ik zie een licht lijntje zowel op de normale als de negatieve foto maar ben wel sinds zaterdag licht aan het vloeien. Het is erg weinig je (vrijwel alleen bij het afvegen) kan het haast geen menstruatie noemen maar zou het een innesteling kunnen zijn? Mijn cyclus verschilt nogal tussen de 23 en 30 dagen en zit nu op dag 28 Alvast bedankt voor het meeturen!