@ bijtjebloempje Als goed naar de test kijkt, als je hem dan toch open sloopt, dan zie je dat de strip uit meerdere lagen bestaat die op elkaar ´geplakt´zijn. Ik denk dat de inkt reageert op de verbindings-lagen, oftewel lijm. Vooral op de negatief zie je dat het daar ook een beetje vlekkerig oplicht. Net zoals hij oplicht bij de controle streep. Het streepje moet echt op de goede plek zitten, want daar hebben ze tenslotte iets op strip aangebracht wat moet reageren op hcg. (de test streep) De controle streep reageert gewoon op vocht, want of je er nu urine of water indruppelt, die streep komt als de test goed is uitgevoerd sowieso. Enne nu ff een paar dagen afkicken hoor!
@ bijtjebloempje Ik maar denken dat ik ongeduldig ben, hahah Vorige keren heb ik vaak 4 dagen voor NOD getest en elke x negatief, uiteindelijk elke keer op dag 30 ongesteld. Nu heb ik mij voor het eerst keurig kunnen bedwingen niet eerder te testen. Maar moet zeggen dat het nu toch wel knaagt om te testen hoor, pfffffff heb nog zo'n 'uiterst gevoelige test' van zwanger&kids thuis liggen, theoretisch kun je daar 6 dagen voor NOD mee testen. Iemand hier ervaring mee?
@ mama09: dat had ik dus ook.. En Brondy!! hahaha het kan altijd nog erger! ( ik ben het voorbeeld) Kan er geen versnelling op de tijd gezet worden?
Haha, herkenbaar, maar geduld is een schoone zaek. Echt. Dat streepje hoort echt op een andere plek te staan Die mis je niet als die er komt hoor!
@Hannelore: Volgens mij is het een goed lijntje op je test. Ik ben benieuwd naar je test van vrijdag. @Hettie: Wauw! Dat is pas een mooie test Super seg! @Bijtjebloempje: Dat is idd niet goed Hopelijk staat er op je volgende testen een beter lijntje. Ik heb ook al vaak kv-testjes in de vuilbak mogen gooien omdat ik te vroeg was. Tja, dan moeten ze die maar niet zo goedkoop maken
Thanks ladiesss ben zo blij hahahaha...ik ben 4w1 dus echt prille begin haha maar de test is vergeleken met 2 dagen terug een stuk donkerder
Goeiemorgen! Kunnen jullie even meekijken? Banner klopt niet, vandaag is mijn nod, heb veel kramp maar geen bloed (nog). Ik zie wel een horizontale streep, maar volgens mij ook een dunne verticaal. Wie ziet wat?
Nicky ik denk iets te zien maar weet het niet zeker. ikhebjelief: gefeliciteerd die is super duidelijk