jaa mijn banner klopt , ik ben 7 dagen overtijd ik had dinsdag ochtend voor het laatst getest en toen was mijn test negatief helaas
ja wel anders dan normaal , normaal op de dag dat ik ongi moet worden heb ik hele erge krampen enzo ( heb ik al vanaf me 12 e ) en ik heb nergens last van gehad , ik voel me eigelijk wel goed .. wel anders dan normaal maar wel goed .. het is een beetje moeilijk te beschrijven
Ik zeg zondag ochtend.. Hoewel het moeilijk is het niet eerder te doen Maarja.. dan ben je toch wel echt geruime tijd over tijd en is het misschien wel duidelijk in 1 keer
Grrrr. ik hoop ergens gewoon of ongesteld te worden of een eisprong te hebben gehad.. haha.. Op 1 of andere manier als je dan toch die keuze bewust maakt... dan wil je ook meteen
Tja, morgen ben je natuurlijk ook al weer 4 dagen verder dan dinsdag. dus als er HCG aanwezig is moet dat morgen toch ook al ruimschoots te zien zijn lijkt me?
naja ik moet wel zeggen dat de kans best klein is ... is me eerste ronde voor me 1e kindje ... dus eigelijk heb ik nog tijd zat om te oefenen maar het zou wel geweldig zijn als het in 1 keer gelukt is aangezien ik normaal stipt optijd ben en nu opeens al 1 week overtijd
jaa , werscheinlijk wel .. en ik dacht ook al aan dat er tog niet veel verschil in kan zitten , als ik het nou morgen of zondag doe ? ik twijfel nog wel heel erg , maar moet natuurlijk wel vandaag die keus gaan maken
Gefeliciteerd!!! Super joh!! Ik kom net terug van sint maarten en ging gelijk even hier kijken. Ik snel alle pagina´s doorzoeken.. zie ik je test dus ik begin spontaan te juichen.. Vragen de kinderen, wat is er mam? Ik, oooh niks! Maarre geen twijfel mogelijk hoor, veel duidelijker dan gisteren.