Hmmm..ja lijk wel wat te zien maar toch niet genoeg om te zeggen dat ik echt een streep zie en hoeveel dagen voor je NOD zit je... sorry nog niet alles gelezen... nja ben benieuwd dan over een paar dagen... hoop dat het raak is voor je
Ja nou ik kan je zeggen hahaha ik ben dus nu zwanger en ik blijf nog steeds naar mijn testen kijken hahaha...heb die van clearblue met indicator op mijn achtergrond gezet hahaha...maar dat komt omdat ik eigenlijk bijna nergens last van heb... Maar goed hoop dat je duidelijker streepjes krijgt
Lottepotje.. Ik zie heeeeeeeeeel vaag iets maar kan het toch niet helemaal goed zien qua kleur enzo. Maar het belangrijkste is dat de streep verschijnt binnen de aangegeven tijd en dat ie het juiste kleurtje heeft Dus als dat gebeurt, dan heb ik wel goede hoop voor je en hopelijk heb je over een aantal dagen een knaller
heej meiden, ik kijk hier al een tijdje stiekem mee. Echt super om al die testjes te zien! Gisteren heb ik een testje gedaan ivm allerlei klachtjes, 4 dagen voor nod, omo-wit. Nu vroeg ik me af he, hoeveel tijd heeft het nodig voor hcg om zich te verdubbelen? dit is toch 2 dagen of zo?
Hallo Sitalita! de meeste mensjes hier op het forum testen pas positief na hun NOD, en je HCG verdubbelt iedere 24/48 uur en! sommige mensjes testen pas na 3 maand positief jaja... blijft allemaal maar onduidelijk he totdat je een lijntje ziet
Zucht.. wat een onzekerheid ook he... Probeer nu dan toch echt maar tot donderdag te wachten! Ik maak me op beide manieren anders gek. haha!
Ik had met 4 dagen voor NOD altijd een negatieve test. Pas vanaf 3 dagen voor NOD werden ze super licht positief.
Heb er vanavond stiekem ook 1 gedaan (ik weet het, ochtendurine is beter!). Volgens mij zag ik heeeeeeeeel licht een streepje. Maar toen ik later keek leek ie weer omowit. Ik ga dus nog maar nergens vanuit. alleen al die klachtjes die zo apart zijn doen me toch wel wat vermoeden. Ik hoop dus echt te kunnen wachten tot donderdag...
Goedemorgen dames, kan het zelf niet geloven. willen jullie even turen? donderdag is pas mijn nod. Bekijk bijlage 198958
Jaaaaa Princess, ik zie echt twee streepjes!!!! Wat gaaf dat je al zo duidelijk test, 2 dagen voor nod!!! Ik kan het streepje zelfs goed zien vanaf mijn telefoon! Gefeliciteerd!!!!