Het is niet altijd zo dat het van tevoren al vast ligt hoor... Ook miskramen kunnen voorkomen worden door medicatie die ze hier in Nederland nog niet gebruiken...
Dat begrijp ik wel, het was meer geruststellend bedoeld. Dat ze tussen nu en vanavond niets meer kan veranderen.
princess gefeliciteerd! gssdj succes vanavond ! kom je het (leuke) nieuws vanavond even vertellen haagje doortesten hoor .. dag 11 is ook erg vroeg (gemiddeld heb je na je eisprong nog 14 dagen te gaan dan zou je op 25 zitten en dat is al erg kort.. ) gewoon doortesten dus
princess gefeliciteerd, duidelijk hoor gssdj succes vanaaf, ik heb ook die angst hoor, daar doe je niks aan Miss beetje negatief ingesteld
Princess.. Duidelijk hoor van voor je NOD, gefeliciteerdd GSSDJ.. Heel veel succes vanavond, laat je even weten hoe het is gegaan? Littleone.. Idd, lichte controle streep. Hoe is hij nu die is opgedroogd? En kan het liggen aan de hoeveelheid urine die je hebt gebruikt? Ik weet niet hoor, probeer ook wat te bedenken. Als ik de testjes van Danty zie, dan lijkt het haast wel zo te horen zo'n lichte streep?? Vaag hoor. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Haagje indd gewoon doortesten, had ik vroegere keren ook dat de teststreep duidelijk was dan ineens heel licht en dan ineens bingo positief! dus doortesten!
het kan, maar het hoeft niet. bij mij schommelt mijn lh ok heel erg. dan denk nu komt de positest eraan. en dan de volgende dag is het streepje nauwelijks te zien. ik zou nog even doortesten
Er zijn volgens mij meerderen die gereageerd hebben en er valt weinig aan toe te voegen. Je zal gewoon nog even door moeten testen.
@Princess: Gefeliciteerd meid! @GSSDJ: Heel veel succes vanavond! Bijven geloven hé. @Haagje: Je test van gisteren was idd veel duidelijker. Ho, mss even aankijken wat je test morgen doet? @LittleOne: Ik zie eigenlijk niet echt een lijntje. Maar idd de controlestreep is ook heel erg licht.