ff lachen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne1204, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Zoals u weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes, etc, etc…
    Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten. De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.
    Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt u gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden gratis bij mij inleveren. Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.
    U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om verdere besmetting tegen te gaan.

hahahahahhaha:p

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahahahahahahhaha

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bij mij mag ook ingeleverd worden hahahaha lol

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hahaha origineel :D :D

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Even bijdehand hoor, Mexicaanse griep wordt veroorzaakt door een virus, niet door een bacterie. Maar verder is hij leuk :D

7. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0

Eindelijk een thuisbaan gevonden :D

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kende hem al maar hij is idd BRILJANT! :D

En idd erg goeie thuisbaan! Ik wil ook wel mee helpen om de mexicaanse griep tegen te gaan!

Deel Deze Pagina