Beheer, Zojuist wordt het topic over ongesteldheid gesloten? Nu vraag ik mij af waarom? Volgens mij werd dit door voor leden met plezier gelezen en werden ervaringen gedeeld. Mag je geen topic openen over ervaringen, lief en leed of ieder ander random onderwerp als je mooi kan schrijven? Is het een vereiste op dit forum dat je niet mooi mag kunnen schrijven? Of is dit forum niet bedoeld voor alle ervaringen mbt een (eerste) ongesteldheid? Als mooi schrijven niet meer mag hoor ik dat graag dan weet ik dat ik mijn weg ergens anders moet zoeken en hoor ik hier niet thuis. Ik wil jullie melden dat ik het idee heb dat veel leden 'het een beetje zat zijn'. Maar goed ik mag niet voor iedereen spreken.
Het topic voldeed niet aan de regels van zwangerschapspagina. De topicstarter van het betreffende topic is hiervan op de hoogte gesteld middels een PB. Het heeft niks met wel of niet mooi kunnen schrijven te maken.
Dus het was níét omdat het in blog-vorm geschreven werd, maar echt om het onderwerp? Want nu past ongesteld zijn ook al niet meer bij het imagooooo van ZP?
Ik ben het met je eens! Ik heb ook het idee dat mensen het "zomaar" sluiten zat zijn en het is inderdaad vaak erg onduidelijk waarom iets wordt gesloten!
Ueh dat is zeker niet waar! Ik heb nooit een PB ontvangen. Maar waarom voldeed het niet aan de regels dan?
Oké, mijn fout. Ik dacht je er een PB over hebt mogen ontvangen. Ik zie nu dat er een reactie vanuit het beheer geplaatst is in het betreffende topic met een korte uitleg, die jou ook bekend is.
Daar staat dat 'dergelijke verhalen' niet op ZP horen.. Maar gaat dat dan om 'verhalen' als in; het is in verhaalvorm geschreven, of over verhalen over ongesteld zijn..?
Dat is de makkelijkste oplossing ja zoals wek vaker gebeurd Maar of ts nou wel of niet op de hoogte is van het waarom wel/niet sluiten zal mij eigenlijk een worst wezen. Ik ben zélf benieuwd naar het waarom? Rode poezen, rode zee, opoe die langs komt mag dat niet?? Dat mag ik opmaken aan het antwoord dat het niks te maken heeft met mooi schrijven
Ik begrijp dus ook niet waarom je niet in 'verhaalvorm' mag posten en waar ligt die grens dan? Dit was notabene ook gewoon een persoonlijke ervaring dus geen fictie.
TS, in dit geval Warboel is ervan op de hoogte dat bloggen niet is toegestaan op het forum. Hiervoor hebben we de optie 'weblog'. Het topic over de menstruatie werd gezien als bloggen, daarom hebben we het topic moeten sluiten en ts verwezen naar de optie 'weblog'.
Maar het lag toch niet aan de schrijfstijl? Dus je mag gewoon gern persoonlijke ervaringen delen (over menstruatie?) Spuit 11.... Nouja bloggen over menstruatie?! Daar denkt half ZP anders over
Nee, maar serieus (ik heb hier Jan & Lotte zelf ook al een bericht over gestuurd), wat is bloggen dan? Want zover ik weet schrijf ik gewoon een persoonlijke ervaring, op mijn manier. Het is toch onzin wanneer dit niet meer zou mogen? Dan moet er echt een max. aantal woorden verbonden gaan worden aan een OP, want iedereen doet dat wel. Op zijn eigen manier.