Foto's posi ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Funnyfant, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vanaf dag 8 "klus" je om de dag. 1 klus 1 dag rust 1 dag klus enz.
    Vanaf dag 10 test je iedere dag 's middags (!) met een ovutest, 10 dagen lang of tot ei.
    Als je je ei hebt klus je die dag en de opvolgende 2 dagen. Dan 1 dag rust en dan nog 1 poging.
    Heb je geen ei gevonden, klus dan tot dag 35 (of ong) om de dag en neem bij geen ong dan een zw.test.

15 dg na ei, zwangerschapstest.

Statistisch zijn hier mee 40% van de smeppende vrouwen (die eerder zwanger zijn geweest dus bewezen vruchtbaar zijn) in 1 ronde aangeteld. Rekening houdend dat vrouwen na een mk eerst een maand wachten voor nieuwe poging.

http://www.pregnancyloss.info/sperm_meets_egg_plan.htm

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @finnefant gefeliciteerd!!!!!

K heb de raad opgevolgd en de testen van zwanger&kids besteld! morgenochtend maar ff proberen!

Ik heb vandaag en gister nog van KV gebruikt (zie foto) toen ik vanmiddag (6 uur na de meest positieve) nog eentje deed was hij weer heel licht de streep :s snap er niks van.... gister en vandaag toch maar geklust....

3. Funnyfant

Het LH gehalte in je urine veranderd nogal gedurende een dag. Door de hoeveelheid vocht in je blaas bijvoorbeeld.
    Het beste kun je steeds op hetzelfde moment testen... Test morgen nog maar een keertje misschien is ie dan weer donkerder.;)

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat een goed plan zeg, dat smep plan!!!! hihi...
    Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik mijn ei heb, ik had maandag de eerste positieve ovutest, gister ook weer en vanmorgen iets lichter.
    Nu net nog snel een test gedaan en die is weer lichter.
    Vandaag rare pijn in mijn buik, vooral rechts, dus denk vandaag mijn ei.
    Heb vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag geklust.
    Vanavond dus weer??? Of beter morgen???

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @finnefant je hebt gelijk (onbewust weet je dat ook wel natuurlijk maar toch moet ik dan nog een keertje testen he) Ga morgenochtend gewoon nog een keer testen en dan met die van zwanger & kids. Alleen de pijn in mijn buik is weg normaal heb ik dat 2 dagen en nu maar 1!

@goofie tja als hij lichter is zou die geweest moeten zijn. Maar als je het nu voelt kun je voor zekerheid vandaag nog een keertje gaan toch?!

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL

Poe ja....wil hem niet mis lopen, dus vooruit even quick dan hihi...
    Dus als de test lichter is, is je ei ook geweest???

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Wat ik er tot nu toe van weet.... is als je gister (of eergister) een donkere test hebt gehad en hij is nu weer lichter heb je kans dat je ei dus al is geweest....maar voel je normaal je ei? omdat je nu ook zo'n gevoel hebt in je buik?

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik dacht altijd dat ik hem goed voelde, deze maand aan de ovutesten gegaan omdat ik wel eens benieuwd was of het inderdaad mijn ei is die ik voel.
    Nu was berekend dat ik zaterdag mijn ei zou hebben, terwijl de test negatief aangaf..
    Wel had ik toen al wat krampjes.
    Nu kreeg ik natuurlijk pas later die positieve test,dus ei was toch later.
    Die steekjes en onder rugpijn heb ik al vanaf zaterdag dus...
    Vandaag wel iets heftiger,maar vraag mij af of ik het niet gewoon wat meer voel omdat ik weet dat mijn ei er nu ongeveer moet zijn.
    Ik ga vanavond nog wel een keer aan de slag, want omdat mijn test nu wat lichter is.
    Morgen dan maar een rustdag inlassen..

9. Funnyfant

Ik zou vanavond doen!! Het werkt het beste als de soldaatjes klaar liggen voor de strijd hihihi!

Ik ken er nu al 6!! die 1e smepronde aantelden:D

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou ik doe mee met die smep methode!!!
    Heb net even snel besproken met vriendlief en we gaan er avnavond nog even voor en dan morgen een rustdag!
    Ben zo benieuwd!!!:)
    Trouwens die pijn rechtsonder komt met vlagen, echt zo af en toe een flinke steek en dan is ie weer weg, zo gaat het op en neer.. herkenbaar???

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @ Goofie succes vanavond nog!!!!!!!!!!

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dankje!!:)

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoii Dames
    Ik heb hier nog een foto van een positieve ovulatietest van Sensitest. Zoals je ziet is het geen knaltest geweest bij mij, maar het was de donkerste van de hele periode testen dus zeker weten de LH piek!
    Groetjes!

14. Funnyfant

ik vind t best een knaller:D;)

Thanks!!!

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Finnefant: Hihi...ik dacht laat ik eens even kijken hoe het hier is. Gefeliciteerd meid :D! Wel vroeg posi getest! Ik heb mijn nod ook op 20/21 feb. Heb uiteindelijk 7 feb mijn knalposi ovutest gekregen (hier nog fotootje geplaatst) en 8 feb was ie de hele dag knalposi. Kreeg die dag ook mijn ovulatiepijn, dus ben benieuwd. Ik ga ervan uit dat het niet raak is, maar hoop het uiteraard wel. Had jij al klachtjes waardoor je dacht dat het raak zou zijn??

16. Funnyfant

Ja heel herkenbare scherpe steken achter mn schaambeen en er niks aan kunnen verdragen. Dat had ik bij Finn ook al vroeg. Niet dat zeurderige maar scherper. Ik had vlagen van misselijkheid, heel erge moodswings en een lichte gevoeligheid in mn borsten. Die wordt nu iedere dag wat erger;). En ik had gewoon echt het gevoel dat het gelukt was, heel raar:) Sterkte op het wachtbankje meis!!! Nog even!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, als jullie positief ovu test in handen hebben van cb, staan er dan 2 dikke strepen op ook?
    Ik moet mijn lh piek meten, maar helaas had ik t stikje verkeerd om gedaan.. zucht... dus moet zo opnieuw... zie er wel 2 streepjes opstaan...

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ok streepjes zijn niet meer even donker.
    Ik word alleen gek van de pijn in mijn buik.
    Nouja pijn, het zeurt en wel rechts.
    Kan het niet plaatsen en het doet ook zeer wanneer ik ga zitten en een stap zet, dan voel ik dit op die plek in mijn buik.
    Gister tijdens de sex voelde ik het ook in mijn buik op dezelfde plek pijn doen...
    pfff....wie o wie herkent dit na de eisprong???

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kan het niet je menstruatie zijn die nadert ? Ik had twee maanden geleden dezelfde soort 'symptomen' als jij. Vanaf 3 DPO tot aan de menstruatie waren zelfs m'n borsten opgezet en had ik continue een zeurende pijn in m'n onderbuik. Je kan trouwens met Sensitest al 4 dagen voor je NOD een zw test doen, dan weet je misschien iets meer..

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik had afgelopen maandag en dinsdag pas een positieve ovutest dus mijn ei is later dan normaal..
    Lijkt mij niet dat ik nu al menstruatie pijn heb...
    Trouwens dat is bij mij meestal een andere pijn, dit trekt en zeurt heel erg. Het zit volgens mij ook niet heel laag in mijn buik..
    Pfff...

Deel Deze Pagina