Wij zijn nu zwanger. Eindelijk!!! Na bijna 23 maanden. Nu willen wij graag 2 peetooms vragen. Het is niet voor kerk of iets maar gewoon omdat we dat leuk vinden. Nu zijn deze 2 ook onze getuigen geweest bij ons huwelijk en vinden het dan ook leuk om hun hier ook voor te vragen. Maar hoe. Nu kwam manlief met het idee van. Laat ze op een zaterdag komen en vraag het dan. Hij had bedacht van. Afgelopen juli hebben jullie voor ons vrij moeten nemen om iets moeten tekenen. Nu willen wij vragen of jullie volgend jaar juni ook vrij willen nemen voor iets anders. En dan verder niets zeggen. Kijken hoelang het duurt voor ze het snappen. Maar is dit wel leuk of hebben jullie nog andere ideeen.
ik heb het aan mijn broer gevraagd. hij was jarig en ik had een tarzan boek gekocht van disney en zat voorlees cd bij hij denkt,,, wat moet ik hier nu mee ik kon het in zijn ogen lezen haha maar hij durfde het niet goed te vragen... dus hij bladerd een beetje onwennig door dat boek toen de kaart eruit viel met het versje: Lieve ome robin! nu zit ik nog in mama's buik en ben ik nog klein het lijkt me fijn als jij mijn peter wil zijn! als ik later groot zal wezen, dan kunnen we samen dit boekje lezen! Zoiets was het toch weet het niet meer helemaal maar daar kwam het een beetje op neer. toen was hij ineens heeeel erg blij met zijn boekje