Wat een lieve foto's zeg! En die slaapzak Veronique! Mooi zeg, knap zeg van oma! Hier een foto van ons mannetje, hij was hier 5 weken oud.
Wat heerlijk om te zien, al die slapende kindjes.. So sweet! Dit is één van de weinige slaapfoto's die ik heb. Deze foto is eind juni gemaakt, tijdens onze trip naar Indonesië, dus ook al effies geleden....
Ik heb wel een filmpje van mijn zoontje waarop je ziet dat hij al slapende een broodje kan eten: YouTube - P6260274.AVI De eerste paar seconden zie je het niet zo goed maar halverwege wel haha.
Ah MvLiam, zo lief! Hier wordt er alleen maar meer gestuiterd als ze moe is, dus dit zal hier nooit gebeuren (met Eva dan), maar Lisa zie ik er later nog wel voor aan Eva sliep/slaapt ook al tijden vaak met haar billen omhoog en haar armen onder zich, handen tussen haar benen, samen met haar knuf . Maar tegenwoordig in allerlei houdingen. Lisa slaapt meestal alsof ze zo is neergestort
haha ik heb der ook zo 1... hij was dan niet aan het eten... hij was wel begonnen maar na 2 happen gebeurde dit: Sharon Hakkens | Facebook