@bianca, gefeliciteerd! wat een prachtig meisje! @Mlien, bedankt voor het uppen! erg leuke foto van je mannetje in zijn nieuwe bedje! @Lineke81, hahaha grappig dat je nu meer foto's gaat maken van je kleine boef! erg leuk en vooral blijven spammen @Dnze22, wat schattig met dat duimpje *smelt*
Hier een foto van mijn kleine man bij de papa toen hij een week oud was (zo snoezig toch die echte foetushouding ) en een foto van toen hij 3 maand was. Hij had toen de gewoonte van al sabbelend op zijn speeltapijt in slaap te vallen
vind dit trouwens een zalig topic! zo'n mooie foto's! Das echt zo mooi he slapende kindjes! Mijn hartje smelt!
Bekijk bijlage 209966 Een erg favoriet spelletje op het moment.... "Slapen" Op alle dekens, kussens, kleden gaat ze liggen... Als ik vraag of ze gaat slapen Bekijk bijlage 209967 En erg leuk... Lekker gluren terwijl ze slaapt op de webcam
oh wat een heeeeeeeeerlijk draadje dit! Echt super! Heppie wat een prachtig en heerlijk tevreden mannetje zeg. Allemaal mooie kindjes hier! mijn boef in de draagdoek
Bekijk bijlage 210586 Mijn dochter is hier 15 dagen oud en ligt heerlijk in de kinderwagen te slapen. Over 5 dagen wordt ze alweer één jaar....
'k vind het ook altijd zo mooi.. als ie ligt te slapen.. Niet wakker te krijgen tijdens zn middagdut, die toen al meer dan 3uur duurde Of bijna slapend, afgelopen kerst was íe ziekjes...
topics met foto's vind ik altijd zo leuk. Wat een leuke foto's allemaal! Hieronder twee "slapende foto's". De eerste is ze ongeveer 1 week oud en de tweede is ze 6maanden oud. Ik dacht even kijken en vond haar overdwars in bed heerlijk te slapen haha.