@loekie, zo he hij had er een lange middag dut opzitten! wat een schatje! @cc93, grappig dat ze lekker helemaal overdwars in haar bedje is gaan liggen, zit er eigenlijk op te wachten dat ik Jos ook ergens anders in zijn bed aantref maar hij blijft lekker liggen waar hij ligt @mamabibi, kan me voorstellen dat je verliefd bent.. wat een onwijs mooi en lief ventje! *smelt*
Oooohhh, wat een superfoto's, ik smelt gewoon, zo schattig! Ik durf nooit naar binnen te gaan omdat Roos nogal licht slaapt en haar deur kraakt, maar we hebben wel een webcam. Die is wel in zwart-wit, maar is toch goed te zien. Hier is ze net van haar spreidbroek af en lag steeds heerlijk breeduit te slapen. We hebben wel meteen een slaapzakje gekocht want ze bleef niet meer onder de dekens liggen Bekijk bijlage 211442
@Toetje wat een schattige foto zeg!! Leuk om zo te "gluren" Hier ons mannetje toen hij zo'n 1 maand oud was. Heerlijk was dat, zo'n slapend kindje. En wij konden niet stoppen met naar hem kijken natuurlijk (L) Bekijk bijlage 211552 Bekijk bijlage 211551
@toetje, wat leuk om zo te kijken naar je kindje! ze ligt er wel prachtig bij hahaha wij hebben een babyfoon van Luvion en ik kreeg van de week onderstaande foto naar mijn mailadres op mijn werk @minkie, aaaaaaah *smelt* lief he zo'n klein schattig babytje en zo lekker aan het slapen! @naouall, wat een mooi meisje! enne gefeliciteerd met je zwangerschap! @hier dus JOs via de babyfoon, behoorlijke uitzondering want hij slaapt echt niet op zijn rug.. altijd op zijn buik al vanaf dat hij een week of 6 oud was!
Wat een super lieve foto's!! Smelt hier helemaal weg.. Bekijk bijlage 211582 In slaap gevallen bij papa tijdens het douchen Bekijk bijlage 211583
Nog eentje spammen (Uit logeren, en we hadden geen ledikant voor haar daar. Dan maar een matras op de grond) Bekijk bijlage 211646
Ik heb er ook weer eentje! Zo vond ik hem vorige week toen ik hem uit de auto haalde. Ik vond het al zo verdacht stil........ Het werkt niet, ik probeer het later. Wat een geweldige foto's. Ik wil meer!
Ons mannetje slaapt ingebakerd, en heeeeeeeeel licht, dus kan eigenlijk nooit foto's maken, maar van de week kreeg ik hem een keer niet wakker, dus gelijk de camera erbij gepakt...
wat heerlijk die foto's! ik maak ook graag foto's van mijn kindjes als ze slapen. eerste twee van Ro toen ze nog maar een paar weken was. die sliep echt alleen maar! heb dus veel slapende foto's
en mijn zoon is ook een slaapkop en die vind ik regelmatig dwars in zijn bed enzo, zo geinig. hier was ie op de bank in slaap gevallen en heb ik hem in bed gelegd. Tweede was op vakantie, lekker slapen allebei.
julia 3 dagen oud en julia nu bijna 18 maanden. Bekijk bijlage 214585 Bekijk bijlage 214588 lief he. Ze slaapt nooit zonder haar schaap.
Ooh wat een heerlijk topic, al die lieve kindjes, om te smelten! Ik heb eigenlijk alleen maar foto's van de eerste twee weken, daarna nooit meer gemaakt en nu hoort ze het gelijk als we op haar kamer komen (maar wel door het vuurwerk heen slapen he ) Dus de foto's die ik heb zijn me ook heel wat waard!