leuke foto's allemaal zeg even een vraagje tussendoor zie veel kindjes op hun buik of zij liggen in bed, blijven jullie daar dan gewoon bij, mijn dochtertje is 9weken maar leg haar eigelijk alleen maar op haar rug in bed groetjes
hier in griekenland hebben ze in de winkel wel zo'n zijligger waar je kindje op z'n zij in kan liggen...dat wordt in NL geadviseerd door fysiotherapeuten maar mag vervolgens niet vekocht worden! ons mannetje heeft er altijd heel goed en veilig mee geslapen...toen hij ouder was draaide hij zelf half op z'n buikje. anders was ik er bij of lag hij op onze kamer naast me in z'n bedje...
Zo snoezig allemaal die lekker slapende guppen. Onze pc is kapot dus kan helaas geen foto's plaatsen. Maar slapende kinderen zijn om op te eten . Toen onze jongste heel klein was sliep hij nog braaf op zijn rug, maar sinds hij kon bewegen, wrong hij zo dat ie op zijn buik lag. Heb hem in het begin terug op zijn rug gedraaid (hij kon zijn hoofdje net niet goed genoeg omhoog houden), maar dat had geen enkele zin. Sindsdien bleef ik er niet meer bij (hahaha moest anders de hele nacht bij hem blijven) en hebben we hem gedoopt tot buikslaper met de billen in de lucht.
Hier was Sietse na een week ziekenhuis eindelijk thuis en sliep hij voor de 1e keer in zijn wiegje! Bekijk bijlage 203987
Super lief allemaal! Nina slaapt sinds ze een week of 3 oud is op haar buikje (dag en nacht) ze sliep erg onrustig op haar rug (veel wakker worden door rondvliegende armpjes) Wij hebben als kind ook altijd op onze buik geslapen dus mijn man heeft ze op een dag op haar buikje gelegd en ze sliep gelijk zo lekker... Eerste nacht babyfoon naast mij op het nachtkastje (met Camera) maar daar sliep ik zelf niet goed van. Wel hebben wij een aerosleep matras gaf ons een veilig gevoel.
Hier lag ze op een aerosleep. Ze sliep beter op haar buik ook met haar reflux. inmiddels slaapt ze alweer een paar maand op haar rug