Mijn ventje, altijd met zijn knuffeltje Ik kan wel uren naar hem staren als hij ligt te slapen, oh zo schattig!
Wat een leuk topic en wat een heerlijke kindjes om te zien.. hihi.. Hier 2 van mijn kleine mannetje Bekijk bijlage 204324 Bekijk bijlage 204325
1e : een paar dagen oud en in slaap gevallen toen hij voor het eerst in de tummy ging 2e : net thuis uit het ziekenhuis en lekker in slaap gevallen bij papa *smelt*
@cygnet, th@nks ! intussen is de achterkant wat dunner maar is meneer met 3 maanden al voor de eerste keer naar de kapper geweest Jouw zoontje heeft ook behoorlijk wat haartjes wat een enige foto's *smelt* en wat zal het fijn geweest zijn dat je dochtertje na de ziekenhuisopname weer thuis was!
Ik ben net eens even de slaapkamer ingeslopen Bekijk bijlage 204427 Bekijk bijlage 204429 Bij de onderste foto snurkte hij net eventjes heel schattig
hahaha Mlien hij is echt geweldig! lijkt wel een klein beertje op de 1e en de 2e is gewoon uberschattig hahaha
Met izjn grote vriend Nijn, rond 3 maanden. Ik heb er nog zooooveeeeeel van het slapen, iedere keer smelt ik weer als ik hem in zn bedje zie liggen. En in bed lekker op zn buik met 6 maanden
@neeltje, mooie foto! je zoontje komt er mooi op uit omdat alles wit is schatje! @yotsuba, ook al zo veel haar! wat een lieffie @ona, aaaaaaah ook al zo'n lekker dingetje! vind het ook altijd zo'n lief gezicht als ze lekker liggen te slapen!