foto's tijdens bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door kleinmonster, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Dat is idd wel een heleboel geld! Misschien toch anders regelen,misschien een moeder oid erbij vragen (als je dat wilt) of misschien gewoon ml?

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier bij dochter ook foto's en film. Mijn moeder heeft gefilmd, en ook van onderen ja en het moment dat ze eruit kwam en alles.
    Ik was zo in een roes bezig en heel geconcentreerd dat veel dingen ik me vaag herinner maar toch ook langs je heen gaan. Vond het dus ook heel fijn om het terug te kunnen zien.
    En nog steeds kijk ik het wel eens.
    Ook mooi om te horen wat ik als eerste tegen haar zei.

Bij een volgende wil mijn man er niemand bij hebben. Wat ik op zich ook wel fijn vind, gewoon het samen doen.
    Maar ja ik zou zo graag willen dat alles weer vastgelegd word.
    Professioneel lijkt me ook geweldig, maar is inderdaad duur. En mijn man ziet dat niet zitten. Die is bang dat zo iemand dan stoort. Maar goed we gaan wel zien hoe het loopt. Hopen dat er iemand bij is die foto's kan/wil maken.

3. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Bij ons heeft de verloskundige van het moment en de minuten daarna foto's gemaakt. We hadden dit vooraf helemaal niet besproken maar omdat de gynaecoloog moest ingrijpen had ze haar handen vrij. Ze heeft toen in overleg met mijn moeder haar Ipad gebruikt, en naderhand met mij gedeeld dat ze dat onderling hadden geregeld en of ik ze wilde zien of houden, zo niet zou me moeder ze gelijk verwijderen, maar dat mocht niet van mij! Omdat ik poedelnaakt ben bevallen zijn ze niet echt voor het grote publiek, maar voor mezelf ben ik er superblij mee.. Ik kan toch die eerste momenten terugkijken, al had ik er niet bij nagedacht dat ik dit zou willen..
    Bij een tweede wil ik mijn man en moeder bij de bevalling, en geef ik mijn moeder de opdracht of om het zelf te doen of tijdens de bevalling iemand daartoe een opdracht te geven, want dit zijn zulke bijzondere foto's..
    een professional zou ik erg raar vinden, vind een bevalling toch erg privé en naast het zorgpersoneel wil ik dat met niemand delen..

4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Een zuster vroeg toen ik mocht persen of ze foto's moest maken en wat ze moest mijden. Ik heb gezegd dat ze gewoon mocht schieten wat ze wilde, met een digitale camera zou ik later wel schiften.
    Ben er achteraf wel blij mee want we hebben hele mooie pers foto's ook. Die zijn voor ons prive maar vind het wel leuk om dat eens terug te zien.

Deel Deze Pagina