ja sorry hoor dames, maar ik vind dat die dame heel erg op Tori Spelling lijkt, de topic gisteren was al dicht voor ik kon antwoorden! kijk ff mee!
Ik heb geen idee waar het verder over gaat, maar zonder eerst de tekst te lezen, had ik ook meteen het idee dat het Tori Spelling is!
Ik heb ff verder gelezen, maar je bedoelt die foto van die vrouw met laptop als je naar deze site gaat? Nee, dat is echt Tori Spelling niet. Ik dacht dat 't over die foto in het eerste bericht van dit topic ging
Ik weet niet hoe sommigen van jullie erbij komen maar dit is echt WEL tori spelling !! Google Afbeeldingen resultaat voor http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/tori-spelling/tori-spelling-20050515-40069.jpg
Het is gewoon een stockfoto. Die kun je gewoon van internet plukken en tegen betaling gebruiken. Niks meer, niks minder. STOCKXPERT - Pregnant woman using laptop (photo by ebstock)
ik snap echt niet waarom sommigen zeggen dat het ze niet is ??? Het is een duidelijke foto van TS van Tori Spelling !
Rilana, het gaat niet om die foto van TS.. maar de foto van de vrouw met de laptop op de portal van deze site.
R1Lana...Ts meende dat de vrouw met de laptop Tori was. Althans zij vond haar erop lijken,vandaar een foto van Tori. Op verzoek gesloten