Heb je deze testen ook wel eens een dag laten liggen? Kreeg jij toen een tweede lijn te zien? Sorry voor inbraakje haha!
haha geeft niet.. als ze van zwanger en kids zijn.. dan had ik denk ik al 6 kinderen moeten hebben zovaak gaven die dingen zeeeeeer lichte valse streepjes.. ik vind het rotdingen..
Deze gaat weer richting positief he Heb altijd alleen een licht streepje en dan gaat ie ineens richting knaller Ben zo blij dat t bloeden is gestopt Weet ni of jullie t nog weten maar had vanaf twee dg na m'n positief ovu test bloedverlies tot afgelopen donderdag Van di - do liep ik echt helemaal leeg na al zo lang bloed verlies te hebben Maar sinds do avond liep t af en bloed nu helemaal nie meer.. Ik had zelfs wat vruchtbaar slijm en dacht zal eens testen en ja richting positief
om eerlijk te zijn vind ik dit nog niet echt richting het positieve gaan.. maar goed ik ken de rest van je ovu testen niet!! wel fijn dat het bloeden gestopt is iig
O nou normaal heb ik elke dag een licht streepje zoals deze foto en die van zojuist lijkt op de test voor de knaller of net na de knaller zeg maar dus ik verwacht wel dat ie vnv of morgen zal knallen
Hahah jaaa is echt lastig pff heb mijn zwangerschapstesten verstopt hahaha , had uurtje geleden streekje gehad links onderbuik Ik zei wel au! Duurde maar 1seconde..
Ik zie 'm ook gewoon op de onbewerkte hoor! Gooi er eens een kv2v5 tegenaan zou ik zeggen, ik ben benieuwd of die dan nog beter te zien is! Maar ziet er hoopvol uit!
ik heb geen kv in huis, wel nog een hele reeks van deze als ik nu zwanger ben en het goed gaat zal deze ook wel oplopen maandag is nod