Proficiat weepee! Ik had deZe morgen net dezelfde test en ben ook 29 okt uitgerekend 😊 Ik geloof het ook nog nt helemaal 😀
Aan je temperatuur te zien heb je wel al een eisprong gehad.. Dus dat is wat vreemd dat je deze test nu hebt. Heb je er ook een gehad met een donkerdere teststreep dan de controlestreep? Dan is die namelijk positief en deze aflopend. Misschien gebruik je te gevoelige testen voor de hoeveelheid lh die jij altijd in je urine hebt. Dan kan ie sneller posi lijken.. Wat me overigens wel opvalt in jou tempkaartjes is dat je een vrij korte LF hebt..
Het zou wel vrij snel zijn denk ik op 3DPO... als het eitje bevrucht is heeft deze amper kans gehad in te nestelen. Maargoed, je weet het nooit! Misschien is je ei wel eerder geweest. Vanaf welke cd doe je ovu testen?
Haha ja ik las jouw vorige bericht en toen dacht ik: je heb vast gelijk.. wilde zelfs mn posts verwijderen alleen ik kon nergens de verwijder knop vinden
Al vanaf cd 10 en kan nooit zwanger zijn toch dan moet je temperatuur toch hoger zijn? En hoog blijven
en net weer 1 gedaan voor zekerheid niet teveel gedronken maar wel lichtere urine als daarstraks en nog steeds positief me temperatuur zegt dat me eisprong geweest is en ik nu op 3 dpo zou zitten en zwanger kan ik niet zijn want daar is me temperatuur vanaf vorige ronde tot nu te laag voor geweest toch??? ik snap er niks meer van hoe kan t dat hij nu nog steeds positief is
Je temperatuur moet hoger zijn dan voor je ei. Maar er is geen optimale temperatuur ofzo als je dat bedoeld. Als je vanaf cd 10 test kan je in theorie met jouw cycluslengte je ei missen. Maar gezien je temp denk ik dat je goed zit hoor. Ik heb geen verklaring voor je blijvend positieve ovu test anders dan dat je testen TE gevoelig zijn misschien.
okee dus me temp is wel hoog genoeg om een ei gehad te hebben want iemand anders zei dat 0,1 stijging te weinig was omdat ik eerder me cyclus al keer 36,4 gehad heb... maar de laatste temp voor stijging naar 36,5 is 36,3 dus dan zou het toch goed moeten zijn
iemand enig idee hoe het zit morgen is nod maar ik heb maar een lf van 10 dagen ben ik morgen dan 4 weken of moet ik bij de telling uitgaan van een lf van 14 dagen? test deze namiddag was hetzelfde als deze morgen, hopelijk morgen weer iets duidelijker