als je pijn heb bij het plassen en je nieren moe je na de dokter.. dan kun je nierbekontsteking hebben.. heb k ook gehad.. en da is geen pretje.. wat betreft onveilige seks en morning after.. vind ik een beetje je eigen schuld.. er zijn zat meiden die moeilijk kinderen kunnen krijgen en zo.. en jij slikt gewoon de morning after.. sorry niet om bot te doen maar dat is mijn mening...
Mijn banner zegt dat vandaag mn meest vruchtbare dag is (ingesteld op cyclus 33 dagen) en had vandaag een positieve ovu test zie foto. Alleen je meest vruchtbare dag is toch op de dag van je eisprong? Of is het idd de dag van je positieve test? Ik test nog wel even door of ie nog donkerder word.
Ik ga inderdaad naar de dokter zsn. Ik nam dit de vorige maanden af en toe in de morning after waardoor men cyclus in de war was. Daarom wou ik het niet. Ik wou mijn lichaam een maand te tijd geven.. Maar op enkele onbezonnen momenten voorbije carnaval hebben we het onveilig gedaan. Het kindje is op zich welkom maar niet gepland... Dus willen we het ook graag snel weten omdat we heel veel moeten veranderen in ons leven daarvoor.. dus die commentaar van meiden die het niet kunnen worden vind ik niet echt op z'n plaats sorry.
Snap de morning after pil ook niet echt. Als je geen kind wil moet je beschermd sex hebben. Dus of condoom of pil of spiraal Of wat dan ook. Een keer een morning after pil oke, maar een aantal keer.. Nee dat snap ik dan ook niet.. En wachten met ontzettende pijn Bij t plassen met naar een dokter gaan snap ik ook niet.. Ik had direct nog de dokterspost gebeld.. Maar goed mijn mening.. Suc6 ermee
eens met marieke!!!! en zo mis plaatst is die opmerking niet en zeker niet als je al een aantal keer zoon pil gepakt heb. jij doet meer mensen pijn met je opmerking over die morning after dan dat ik zeg dat veel mensen niet zomaar een kind kunnen krijgen.. en geloof me.. ik ben daar een van.. voila, goede vraag eigenlijk haha.. k neem aan dat je vruchtbaarste dag ook met je eisprong is.. al ziet de ovu er wel positief uit de rechter zal maar zeggen. ben benieuwd.. in ieder geval veel plezier!
Ik wil dat echt heeeeeeel graag zonder twijfel.. Was eerder rationeel beslist door mezelf en vriendlief normaal zouden we gewacht hebben.. En sorry voor de mensen die zich hierdoor gekwetst voelen... Is echt nooit mijn bedoeling geweest allemaal veel succes gewenst!
Ik hoop dat het hier mag? Ik heb vandaag getest en ben wel veel te vroeg met testen! Mag officieel pas 2-3 een bloedtest doen. Maar heb eergisteren ook al getest (verslaafd!) en die was spierwit. Vandaag deze dus. Ik heb Pregnyl gezet op vrijdag avond 12 Feb en had punctie dus maandag 15 Feb en kreeg op 20 Feb een Blastocyst. Buiten dat ik dus gewoon moet wachten waar ik slecht in ben dacht ik misschien kunnen jullie meekijken? Grt
Ik zie een roze streep! Vrij duidelijk ook eigenlijk. Heb geen ervaring met pregnyl enzo, dus of dit nu goed is weet ik niet.
Ja ik begreep dat het 10 dagen in je bloed blijft en dus een valse positief kan geven. Maar ik heb ook al een witte test gehad Als ik nou gewoon wat meer geduld had dan had ik deze vragen ook niet Maar bedankt voor het meekijken
ik zie m ! kan m goed zien zonder te turen.. pregnyl blijft idd max 10 dagen in lichaam.. bij de een is het er eerder uit als bij de ander.. als je 5000 gezet heb is dat nu er wel uit 14 dagen later!.. spannend hoor!!
ik zie zeker weten een tweede streepje! je bent 14 dagen na pregnyl en gister een negatieve test. Dan kan dit streepje haast niet meer van de pregnyl zijn denk ik zo. Daarna geen pregnyl of ovitrelle meer gespoten ter ondersteuning van de LF? Blastocyst is een 5 daagse toch? Dan zou je nu 11 DPO zijn? Dan vind ik het een heel hoopvol streepje!
He Sanne ja ik het 5000 gebruikt inderdaad. Kon me ook niet voorstellen dat dat het is! Ik hoop het zooooooo haha thanks voor het meekijken
5000 pregnyl is nu echt wel weg hoor. Ik ben zeer benieuwd naar je volgende testje meis. Ik ben echt hoopvol met zo'n streepje
als je in mijn album kijkt bij 22-1 daar staan mijn testen misschien iets om mee te vergelijken.. zijn er 3 op de foto.. 11 dpo en 12 dpo misschien heb je er iets aan! ik ga voor je duimen spannend hoor
liz ziet er hoopgevend uit Voila je test lijkt idd positief. Ik zou het gezellig maken en nog even doortesten. Je hebt een aantal vruchtbare dagen rondom de eisprong
Meiden, willen jullie even meekijken, ik weet niet wat ik moet denken of zie? Iets tuureluur ofzo? Of gewoon niets? Willen jullie meekijken? Zit op 12 dpo ongeveer denk ik.
soms denk ik dat ik iets zie en soms denk ik nee het is niks. Maar de test is ook al ingedroogd dus ben dan erg geneigd om te zeggen dat wat ik zie een indroger is