Ziet iemand van de goede tuurders iets? Ik zit op 8 dpo... Ik zit mezelf alweer helemaal gek te maken, ahum😜 Alvast bedankt voor het kijken!
Ik zie ook helemaal niks. Maak je jezelf niet gek en wacht nog een paar dagen voor je nog een keertje test.
Bedankt voor het kijken! Ik zie zelf heel licht iets zonder dat hij geüpload is, maar goed dat wil inderdaad nog niks zeggen want uiteindelijk moet er een dikke streep komen te staan!! Ik wacht inderdaad nog maar even af.. 😊😊
Wat vinden jullie meiden?! Het streepje is roze, al water er doorheen gedaan om te kijken of het misschien in droger is.. Blijft mooi staan Heb hem iets bewerkt om het duidelijker te maken. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!! Op de foto lijkt hij wat grijs maar in het echt is hij duidelijk licht roze
Hallo dames, willen jullie even met me meekijken? Gebruik voor de eerste keer ovutesten en ik temp niet. Was de test van gisteren positief? Zo ja, is dan binnen nu en 24/36uur mn eisprong? Maar op 11cd een eisprong lijkt me wel vroeg of niet? Help hahaha xx
lovely ik zie hem! Dit is de nieuwe preditor early of niet?? Als dat zo is dan is die heel betrouwbaar!
Jaa is de nieuwe!!! Pfff vind het zo spannend, Had van het weekend z&k heeel licht positief en nu deze.. Ben zo benieuwd of ik nou wel of niet zwanger ben
Jaa hij is ook heel duidelijk, streep stond er meteen al maar toen hij helemaal droog was was hij ook mooi roze. Dus dacht in eerste instantie indroger dus water erdoorheen gedaan maar hij blijft echt staan! En lees over de nieuwe predictor early alleen maar hele positieve berichten dus het lijkt me dan geen vals streepje, De z&k waten het weekend ook al licht roze haha word er echt stresserig van pfff
Vandaag op 9dpo, hopelijk loopt hij op. Vorige maand werd hij niet duidelijker en werd ik alsnog ongesteld.
Hoe lang is je cyclus normaal? Ik heb namelijk ook vaak dag 11 soms dag 10 al positieve ovu test. Gebruik dan vaak cb digitaal en heb dan twee dagen een smile. Ik heb een lange LF zo 15 dagen. Dus ik zit meestal rond de 26-28 dagen.