Ik vind ze ook totaal niet vaag! Misschien is het voor jou nog heel erg onwerkelijk allemaal. Voorzichtig gefeliciteerd. Ze lopen duidelijk op.
Precies wat je zegt! Na alle ellende van de MMM ga ik er bijna niet meer van uit dat het ook wel eens zou kunnen lukken. Ik hoop het echt van harte het is zo ontzettend welkom!
Hij loopt duidelijk op dus dat zal echt niet meer van de pregnyl zijn. Gefeliciteerd! En niks vaag hoor. Jouw 2e test ziet eruit zoals mijn testen op 11 en 12 dpo eruit zagen toen ik zwanger was.
Ik vind ze ook niet vaag hoor! En pregnyl kan het niet meer zijn! Je zit toch nog ruim voor de officiële test dag?
Wie heeft ervaring met zwanger en kids.. Zit op 6/7 dpo en ik weet dat dit aan de heel vroege kant is maar ik crepeer al dagen van de migraine en dat begon al vanaf m'n eisprong en heb me nog geen dag lekker gevoeld dat k een testje wilde wagen omdat ze a toch niet duur zijn en b ik wel vaker heb gelezen dat bij n vroege innesteling een test al eerder n licht streepje kan geven Nu moet ik wel zeggen dat ik eerst moest turen en nu half uur later (dan mag j m al nie meer aflezen) ik toch duidelijk wat ziet Zal moeten wachten aankomende dagen of t op zal lopen en of ik t nie gewoon wil zien / verkeerd ziet Maar er is duidelijk iets aan de hand want de hoofdpijn blijft maar en ik zit er wat dat aangaat echt doorheen.. Als t dan te maken heeft met n zwangerschap weet ik iig nog waar t voor is Bij de tweede zwangerschap ook veel last van gehad.. Heb n foto bijgevoegd
ik denk op die eerste idd heeel licht wat te zien maar is moeilijk te zeggen! ik zou morgen gewoon nog eens testen kijken of je iets blijft zien
t lijkt bijna op er soort van uitgesneden ook staat wat er moet komen te staan.. T format van de streep en dan heel heel licht. Zou er bijna nog 1 doen.. Haha
Denk t ook.. Net weer n injectie moeten zetten.. Hoop echt dat t vd hormonen weer is of dat ik anders snel duidelijkheid heb want dan geef ik t maar op hoor Kan ni meer zo door