Hallo meiden, Ook ik ben met ovulatietesten aan de slag gegaan, van de Action. Eerder clearblue digital dubbel gehad. Daar kreeg ik wel een knipperende smiley maar geen stilstaande. Ik verwacht komende donderdag ongeveer mijn eisprong. Kan het nu kloppen dat ik vandaag een heel super licht streepje zie, of begin ik het nu al mis te zien?
juffie: je ziet wel een heel licht tweede streepje maar dit zegt nog helemaal niets. Gewoon doortesten en dan komt de knaller vanzelf!
Gelukkig dat jullie ze zien..Ben alleen doodsbang om nog een keer te testen hoor pfff Bang voor een teleurstelling
Oké, dus het kan ook zijn dat dit een week aanhoudt? Bij die van CB kreeg ik dus ook totaal geen resultaat op LH, wel werd de stijging van Oestrogeen daar herkend. Word er wel een beetje onzeker van.
Wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van Action en zwangerenkids? Die van zwangerenkids gaf vanavond een positief resultaat en twee uur later gaf de test van action maar een heel licht tweede streepje, dus negatief. Wie kan dit verklaren? Kan dit eventueel door de tijd die er tussen zit komen?
Ik heb die van z&k gehad en heb nooit voor mij gevoel een echte knaller gehad.. Heb ze ook maar 1 cyclus gebruikt omdat ik er heel erg stresserig van werd. Met die van de action heb ik geen ervaring sorry..
Wat vinden jullie van deze? Vandaag weer testen! Ik krijg alleen de foto niet duidelijker op het forum!! Hoe kan dat toch!
zijn het zw testen? zo ja GEFELICITEERD de testen worden na de upload vaak heel onduidelijk kun je niks aan doen helaas haha
Yes, weer een duidelijke cyclus met ovulatietesten. Vorige cyclus was apart. Gok vandaag/morgen eisprong?
eitje springt binnen 24-48 uur na begin van de LH piek. Je piek begon op 7/12 dus dan springt je eitje op 8/12 of 9/12. En is 23 december je NOD
ooh vanaf begin van de piek. super bedankt vroeg het me al af hoe weet je het nou precies. weer wat geleerd. we hebben het in ieder geval gezellig gemaakt afgelopen dagen. Vanavond haalt niet veel meer uit dus. Qua bevruchting dan
Jazeker wel,zou vanaaf het ook nog maar gezellig maken,je weet namelijk nooit wanneer je eitje precies springt,veel plezier