Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    zelfde vraag als wens!

2. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    Nu is de test iets verder opgedroogd

Bijgevoegde bestanden:

3. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    raar de foto is ineens gedraaid

4. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    het streepje is wel slecht te zien op de foto

Bijgevoegde bestanden:

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie hem eerlijk gezegd niet sorry

6. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik zie niets ejra, op de latste foto van vorige pagina zie ik alleen een witte lijn. Misschien even wachten, minder drinken en kijken of je volgende test donkerder is. Maar het kan ook aan mijn scherm liggen. Ik duim voor je!

7. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor het kijken. ik denk dat ik nog te vroeg heb getest. ik ga van het weekend weer eens testen en dan met ochtendurine

8. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Dames, even jullie hulp nodig.
    Dit is mijn ovulatietest van gisteren - nog negatief vermoed ik? Ik had de laatste dag maandstonden op 29/02.
    Sindsdien heb ik wel steeds een lichte bruinachtige afscheiding?

Is dit normaal?
    Wacht ik nog even af om opnieuw een ovulatietest te doen?

Volgens mijn appje zou ik op 6/3 terug mijn eisprong moeten hebben. :)

Bijgevoegde bestanden:

9. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    De test is inderdaad nog negatief! Als de teststreep net zo donker, of donkerder, is als je controle streep dan is ie positief. Het is best normaal om gedurende je cyclus altijd van die lichte streepjes te hebben want er is altijd LH in je urine aanwezig.

Wat betreft je afscheiding.. Geen idee. Kan het niet nog een restje zijn van je menstruatie?
    Hoe lang ben je al van de anti conceptie af? Als je cyclus nog niet regelmatig is kan het zijn dat je eigsprong niet 6 maart zal zijn. Als je een regelmatige cyclus hebt dan zou ik elke dag een testje doen.
    Maar het is nu 3 maart. Weet je zeker dat je zo snel al weer een eisprong verwacht? Ik weet niet hoe jouw cycli zijn, maar 7 dagen na de start van je menstruatie is best snel!

Sorry lang verhaal! Hopelijk wordt je er een beetje wijs uit :)

10. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Bedankt! Eerste dag was 24/02, 29/02 was de laatste dag. Was wel veel langer dan ik ze normaal heb. Vroeger steeds maar 2 dagen...

Na hoeveel dagen na start maandstonden heb je normaal ongeveer je eisprong terug?

11. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Mijn cyclus was 28 of 29 dagen en mijn ovulatie was meestal rond dag 15. Gemiddeld zeggen ze twee weken na de start van je menstruatie. Maar wanneer precies hangt dus af van je cyclus lengte en ook van hoe lang je luteale fase is...
    Je bent net gestopt zie ik, dus helaas zal het inderdaad een kwestie worden van een aantal maanden bijhouden om je eigen lichaam te kennen.
    Zodra je een positieve ovulatie test hebt duurt het nog 24-48 uur voor je ook daadwerkelijk ovuleert.

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Deze is nog negatief,denk ook niet dat je van je appje moet uit gaan om te berekenen wanneer je eisprong zou zijn,zou gewoon ovutesten gebruiken,succes!

13. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Vandaag nog een gedaan - maar is wel na ongeveer 1,5 uur afgelezen.
    Is dat dan nog geldig? Of niet? Want bij pas aflezen was het helemaal niet zo duidelijk...
    Misschien voor de zekerheid toch straks nog eens een nieuwe doen?

Bijgevoegde bestanden:

14. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Vaak staat in de bijsluiter dat na een X Aantal minuten niet meer afgelezen moet worden voor een onbetrouwbaar resultaat. Maar naast dat is deze test nog steeds negatief. Je streepje noet echt net zo donker of donkerder zijn als de controlestreep. Je zou eventueel 2 x per dag kunnen testen, maar dat is als je dat weken aan een stuk doet wel een duur grapje. Eventueel kan je ze via internet bestellen. Dipsticks zijn een stuk goedkoper.

15. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Vermoedde al dat deze nog wel negatief was, maar vorige keer toen ik al een iets 'opvallendere' test had, had ik die avond een positieve knaller ovu-test :) Dus is wat kwestie van te weten of ik vanavond nog eens zou testen of niet :)

16. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Als je denkt rond je eisprong te zitten zou ik zeker 2 x per dag testen. Hier is een bijna positieve test geen garantie dat mijn test erna wel positief is. Hopelijk heb jij meer geluk! :) laat even weten straks. Ben benieuwd. Dit is mijn test van gisterenavond. Helaas vanmorgen weer bijna wit. Grrr

Bijgevoegde bestanden:

17. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Oh verdorie, nu begin ik wel ook te twijfelen... :D Zeker omdat er zoveel tijd tussen het plassen en aflezen zat!
    Ach ja, heb 3 dozen van 7 gekocht bij Kruidvat dus zal deze avond nog eens testen.
    Anders morgen of overmorgen nog eens...

18. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    ik dacht dat je de ovu testen het beste kon aflezen als ze nog niet opgedroogd waren.. omdat het streepje opgedroogd er altijd donkerder/lichter uit ziet dan dat hij nat is

19. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Ha dames, wij proberen al ruim een jaar zwanger te worden. In september heb ik een miskraam gehad en tot heden niet meer zwanger geworden. Nu ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met de ovulatietest en zou ik jullie willen vragen of mijn ovulatietest positief is. Gisteren geklust en net deze test ovulatietest gedaan. Dank vast voor de reactie.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik zeg positief

Deel Deze Pagina