een streep is niet altijd een streep ook al word dat iedere keer zo mooi gezegd.. met zwanger en kids ook vaker een "streep" gehad licht.. maar toch was het iedere keer niks.. en t lijkt me stug da als je n half jaar test met zwanger en kids dat je 6 maand achter een volgend een miskraam krijgt.. dus dat van een streep is een streep.. vind ik een beetje te voorbarig
Mee eens..streep is niet altijd streep. Maar een pennenstreep vind ik het zeker niet. Hij is net zo dik... Na het uploaden is de kwaliteit echt ruk!!
Ja de kwaliteit van fotos zijn ook idd vaak ruk hier hoor. T is te hopen dat je over paar dagen mooi posi test.. Zo ver voor nod kan ook haast nog niets zijn
streep is niet altijd een streep. Zwanger en kids heeft vaker dit soort streepjes en dan blijkt iemand niet zwanger te zijn Ik zou k2v2 kopen
Oke meiden ik heb dus nog even doorgetest met de ovulatie testen.. Vandaag is dag 15, Wat zeggen jullie van dit testje?
Positief. Ik had zelf bij dit soort testen dat ik door testte 2x per dag tot de piek voorbij was en het ondertussen gezellig maken
Bedankt! Ik test ook 2x maar zaterdag waren de strepen gelijk aan de controle streep, En gister had k dus wat bruinverlies wat vandaag naar gewoon bloed verlies is gegaan.. Ik denk zelf een ovulatie bloeding maar kan er op internet weinig over vinden
Mijn eerste positieve test was ook 8 of 9 dpo, maar kan zijn dat het inderdaad nog gaat komen. Ik hoop in ieder geval snel een positieve test voor je !