Heel herkenbare foto bloodandyoung 😂 Wat denken jullie? Loopt dit genoeg op? Ik heb al voor de tweede dag wat bruine veegjes en ben zo bang dat menstruatie alsnog door zal breken 😔. Vandaag maar vaak gaan plassen om te controleren of er niks komt ben ik bang. Morgen nog een keer testen. We moeten morgen naar de gyn om de eerste testen van de mmm door te spreken. Zou toch ook wat zijn zeg. Hoewel ik een medische indicatie heb, dus wellicht kunnen we gelijk een ander behandelplan doornemen... Kan ik met zo'n resultaat al een cb met indicator doen?
Test 3 is twee keer zo donker als test 1 Test 4 is twee keer zo donker als test 2 Dus ja, ze lopen mooi op! Gefeliciteerd! Je kan nu wel een cb met indicator doen hoor!
Dankjewel voor je reactie! En je hebt ook gelijk, ik was vanmorgen gewoon hysterisch ofzo.. de combi van hormonen + onzekerheid was vanmorgen bijna niet te houden.. Ik bedacht me net ook dat als dit mijn eerste test was geweest, dan had ik me helemaal geen zorgen gemaakt en was ik gewoon blij geweest (zit nu 1 dag overtijd en op 16dpo). Oh wat ben ik blij met dit forum, zo kan ik het tenminste een beetje kwijt
Ik herken het helemaal hoor! Je gaat in ene aan alles twijfelen. Daar is het inderdaad voor! Hopelijk blijven ze mooi oplopen en ben je snel gerust gesteld. Ik had echt rust toen ik een knallende test had en de cb 3+ weken aangaf. Hopelijk gaat dat bij jou iets sneller. Hihi! dit is in ieder geval niks om je zorgen over te maken! Gefeliciteerd!!
Is de onderste opgelopen? Ik lijk weinig verschil te zien namelijk, behalve dat de onderste scherper lijkt. Bovenste is 14dpo(eergister), onderste 16dpo(vanochtend). Nod was gister. Heb op allebei net een paar druppeltjes water gedaan, nadat die van vandaag goed opgedroogd was om het gelige eruit te halen.
Hallo dames.... Ik moet dit met jullie delen....vindt t allemaal erg spannend hoor. De Zwanger & Kids dipstick is van vanmorgen 10:00 uur op mn werk De Clearblue is van 17:45 uur thuis Spannend hoor. Gisteren was er een super vaag licht teststreepje op de dipstick. Sinds vanmorgen voel ik me opgeblazen en heb wat buikkrampen met uitstraling naar rug en bovenbenen. Een beetje als menstruatiepijn. Ook heb draderige sljjm en meer slijmvloed. Ik had gelijk geen zin meer om te werken en ben erg ongedurig Gisterenochtend geklust.... maar we gaan het vanavond en morgen gezellig maken. Nu ronde 2 pas...maar ik kan niet wachten wat deze maand gaat brengen. Cyclus is 26 dagen ongeveer....
zie ook niet veel verschil, maar sommige hebben pas later dan nod een goed zichtbare streep. Dat hoop ik voor jou ook Spannend
Vandaag bij de gyn geweest en die wilde meteen een bloedtest doen. Na een uur werd ik gebeld. Zwanger, hcg-waarde is 50. Vanmorgen de laatste kruidvattest gedaan en komende week doe ik (als alles goed blijft gaan) nog een cb digitaal met indicator, voor de foto. Ik ben zo blij, spannende periode breekt aan. Dit was mijn test van vanmorgen:
Meiden, ik heb een vraag over ovulatietesten... Kunnen ze na de eisprong nog eens oplopen?! Of lopen ze alleen voor de 2e keer op als er géén eisprong is geweest? Want na mijn positieve ovulatietest liepen ze weer op, alleen kon ik niet doortesten opdat mn testen op waren.. Die kwamen een paar dagen te laat binnen! Als ze alleen oplopen omdat er nog geen eisprong is geweest, dan is dat erg helangrijk voor me omdat ik dan pas op 12/14dpo ergens zit ipv 18/19dpo Ps. Ik heb altijd alleen tuurstreepjes op ovutesten, behalve de dag voor + mijn positieve ovulatietest. De onderste is duidelijk geen tuurstreep.. Hij begon weer op te lopen. Urine was niet erg geconcentreerd. De allerlaatste had ik te veel gedronken van tevoren.
Oplopen kan altijd, maar een echte positieve test weer gebeurt doorgaans alleen als je je eisprong inderdaad niet de eerste keer hebt gehad. Dus ik kan je nu helaas niet zeggen hoever je precies bent, maar met de echo kunnen ze dat wel zien
Dankjewel voor je reactie! Het is voor me best belangrijk om te weten, omdat mn testen nog erg licht zijn. Ze passen denk ik erg mooi bij 12-14dpo maar niet bij 17-18 dpo...
Hallo, Ben een hele tijd hier niet geweest omdat ik het idee had dat zwanger worden niet ging lukken. Deze maand toch maar weer ovulatietestjes gedaan en nu ben ik vandaag 3 dagen overtijd. Gebeurt me wel vaker, maar nu heb ik net een test gedaan (zie foto) en zie een heel licht streepje. Kan het eigenlijk niet geloven, maar moet deze niet veel donkerder zijn bij 3 dagen overtijd?
Hai... ziet er goed uit hoor. Ik had de eerste week ook vage streepjes.... sommige testen hebben even nodig... soms werkt middag-avond plasje beter dan ochtend... bij mij wel in ieder geval wel. Gefeliciteerd...😊