Hmm ja ik snap je twijfel. Die van mij was inderdaad met 18dpo gelijk aan de controle streep, maar dat verschilt per persoon. Je zou misschien bij de ha een bloedtest kunnen aanvragen. Afhankelijk van de waarde zouden zij kunnen terug rekenen hoe lang je zwanger bent.
Oh okee, daar had ik nog niet over nagedacht dat ze terug kunnen rekenen. Ik ga denk ik maandag eens bellen. Eerst de test vn maandag ochtend nog afwachten 😊
Ik vind hem best heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Ik weet niet welk merk dit is maar je zou misschien een kv 2v5 kunnen proberen? In ieder geval een mooi cadeautje als je dacht dat het niet ging lukken leuk!!
Dankje, het is een zwanger&kids test. Zou ook nog wel een clearblue test willen doen, Maar wacht daarmee tot morgenochtend als ik hem vandaag koop. Kan het eigenlijk echt niet geloven ondanks dat ik dat streepje wel zie.
Uitgaande van de positieve ovulatietest op 21-2 zit je nu op op ca 19 dpo. Dan vind ik m erg licht. Ik moet erg goed kijken om een streep te zien. Hopelijk heb ik het mis en ben je minder ver. Wanneer was je laatste menstruatie?
Ja dat klopt inderdaad, die is positief. Maar een positieve ovulatietest garandeert geen eisprong, dat weet je alleen zeker als je erbij ook je temperatuur opneemt. Vandaar dat ik nu twijfel omdat de laatste test weer een stuk donkerder was geworden. Ik heb altijd hele lichte tuurstreepjes, daarom vond ik het zo raar. Nu met de lichte testen die nu wel oplopen lijkt het er echt op dat mijn eisrpong gewoon later is geweest.. Ik zal de test van maandag af moeten wachten denk ik. Als die weer is opgelopen, dan denk dat het idd een latere eisprong was. Mijn laatste me struatie was trouwens op 5 februari, maar ik heb een onregelmatige cyclus dus daar let ik eigenlijk niet echt op 😉
ik snap er eerlijk gezegd niks meer van.. je hebt een zw test gedaan met een lichte streep erop.. en je doet nu ovulatie testen om te kijken of dat ze oplopen? waarom?.. of haal ik er nu 2 door elkaar?
Haha sorry voor de onduidelijkheid! Dit zijn ovulatietesten die ik een paar weken geleden heb gedaan, kijk maar naar de datums die erbij staan ik snap dat het verwarrend over komt, ik heb het er ook helemaal niet bijgezet, sorry
De laatste test stuk donkerder dan bedoel je de zwangerschapstest ?Ik zie een tuurstreep maar ben nog niet geheel overtuigd van een zwangerschap Uitgaande van je 3 cycli zit je op een gemiddelde cyclus van 36 dagen. Op welke cyclusdag zit je nu?
haha okee.. dan volg ik het een beetje.. en idd wat meisje vraagt.. je bedoelt je laatste ovu donkerder dan je zw test?
dit ben ik ik zit je bericht nog eens te lezen en snap het nog niet helemaal. je hebt rondom 21 feb ovulatietesten gedaan. Op 21 feb zie ik een positieve test, dat betekent dat je 22 of 23 feb een evt eisprong hebt gehad, maar het kan ook zijn dat je idd geen eisprong hebt gedaan. Meestal komt 14 dagen later je menstruatie. Of je moet een korte lf hebben . Daarna heb je weer ovulatietesten gedaan? Je hebt altijd een wisselend streepje omdat lh de gehele cyclus in je bloed zit. Is deze positief geweest? Zo niet dan kun je volgens mij geen verlate eisprong hebben gehad. UItgaande van de positieve test op 21 feb dan heb je 22 of 23 feb een eisprong gehad. Tel daarbij op de 14 dagen dan was 7 0f 8 maart je nod
Volgens mij bedoelde ze dat ze na haar positieve test heeft verder getest. Die liepen weer op, maar waren toen op dus weet ze niet of ze een tweede positieve test heeft gehad na de 21ste februari
Twijfelde of ik zou posten want inmiddels zit ik elke maand in de twijfel. Ik zie dat de kwaliteit heel erg is verslechterd maar in gezopmre zie ik dus aan de onderkwnt van de T een heel licht streepje. Staat dit streepje te ver van het andere streepje en is het dan een indroog oid? Kwam wel meteen maar staat zo ver naar onderen..