Graag jullie mening over deze ovulatietest. Heb daarna niet weer getest. Geklust op 5,6,8 en 13 maart
Hoi hoi, Geen idee eigenlijk omdat ik hiervoor een implanon had en niet ongesteld werd. Misschien over een paar dagen nog eens testen.
6/3 is duidelijk positief. Dus ik denk dat je wel op t juiste moment lief geweest bent! Nu op het wachtbankje!
wederom bezig met een 1e iui (af en aan 11 jaar bezig) Ben mijn Pregnyl 5000 I/E eruit aan het testen. 1e foto is van zaterdag 8 dagen na Pregnyl. Streepje kwam heel laat door en echt een tuur toen. 2e foto van vandaag. Kwam snel door en geen tuurstreep, nu opgedroogd en duidelijk aanwezig. Had een negatieve test terug verwacht eigenlijk. Hou een slag om de arm dat het nog Pregnyl is, maar dat de streep eerder doorkwam en nu duidelijk opgedroogd is geeft hoop.
Billie spannend maar ben bang dat t echt nog van pregnyl kan zijn ... Ik heb wel eens dagen zilke streepjes gehad van pregnyl. Zeker omdat t nog maar zo kort geleden is. Hoop dat je over een paar dagen een duidelijke streep hebt!
Daarom hou ik inderdaad nog een slag om de arm...hier allebei ingedroogd...zijn ook beide gedaan met 2e ochtendurine rond dezelfde tijd...